in2you Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Har nå endelig fått vasket bilen eg kjøpte av edition her på forumet, og må si at eg er storfornøyd med bilen. Liker veldig godt fargen (som ikke helt kommer fram på bilder) kombinert med herlig motor og godt utstyr. Turen hjem fra bergen gikk ganske bra, spesielt i undervanns-tunnelene og åpen takluke Overgangen fra 316 til 323 er i alle fall merkbar Ellers så blir det ikke gjort så altfor mye med bilen, skal bestille m-tech frontfanger og nye tåkelys rundt månedsskifte. Skal i militæret i midten av mars, så gidder ikke bruke altfor mye penger på den før etter fullført tjeneste Her er noen bilder av den: Og helt til slutt en liten beskjed til Rabies, den er IKKE lagunegrønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Grattis med herlig barnevogn Useriøsiteter til side, dette er noe jeg kunne tenkt meg. E36 touring kan bli jævlig tøffe biler, bare se på bilen til Dr S. M-tech, men kanskje helst AC Schnitzer eller Hartge bodykit vil gjøre susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Grattis med nydelig touring! Sant som ErikL skirver, E36 touring er en tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Takker! Jo, tenkte litt på AC Schnitzer også men det blir litt vel dyrt som studentbil Så vi får se hva det blir til når den tid nærmer seg, vil for det meste kun bli vedlikehold på bilen framover tenker eg + litt småstæsj Grattis med herlig barnevogn haha føler eg har hørt den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Grattis ja. Knallpen bil. Er litt sugen på e36 Touring selv om dagen Syns det er utrolig fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Takk for det bmwkizn, touringer er stilige biler og veldig gode å ha på hytteturer (sørlandstur til helga) har du tenkt å legge bilen din ut for salg igjen snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Og helt til slutt en liten beskjed til Rabies, den er IKKE lagunegrønn! Passe blodtrykket nå Hehe, boston? Knall interiør btw. Veldig fin i kombinasjon med den grønne lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 hehe den er boston grønn ja er veldig fornøyd med fargekombinasjonen selv også, men gamlingen kan ikke fordra fargen på bilen. ''Du har kjøpt en veldig fin bil, men... den er jo grønn?'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Utrolig pen bil. Har Bostongrønn selv, og er veldig fornøyd med fargen. Som sagt er den enda bedre "live" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Takk for det Hagestande! Morsomt å se at såpass mange har denne fargen her på bimmers Har du senkesett til bilen din forresten? Har et liggende til Compact om du er intressert, uåpnet i eske og tüv papirer. Send meg en pm om du vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Nydelig bil du har fått deg med litt motor itillegg Bostongrønn er ikke feil det Samme farge utvendig og innvendig som jeg har. Fargen er som de andre sier her mye finere live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 fin bil og enig med erikl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 hehe den er boston grønn ja er veldig fornøyd med fargekombinasjonen selv også, men gamlingen kan ikke fordra fargen på bilen. ''Du har kjøpt en veldig fin bil, men... den er jo grønn?'' Du får få på m-fronten og blodsenke bilen samt få på noen gromme felger så får nok pipa en annen lyd Og masse carbondeler (min mening da)... Kombinasjonen av grønn lakk og carbon er så SINNSYKT bøst Noen planer ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 takk takk! Hvilken dimensjon har du på felgene dine Trond e30 cab? Den er sykt fin den tralla di Ja nå skal eg bestille m-tech front om en ukes tid, så skal tåkelysa skiftes. Har lyst på carbonspeil, grill og splitters i førsteomgang, men eg vet ikke hvor mye som blir gjort før militæret. Noen som har forslag til felger forresten? Det blir ikke kjøp før neste år, men greit å ha noenlunde peiling på hva som skal på Gleder meg til å få kjørt stavanger-kristiansand til helga, få prøvd ut motoren skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Takk for det! Ja begynner å komme seg nå. Nå er det bare å montere taklista bak på luka så er den slik jeg vil ha den! Felgene er 18", bredden er jeg ikke helt sikker på men tror de er 8. Måtte ha Alpina da jeg ville ha en clean look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå