Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oh dæven den var fin!! :shock: Men de stripene langs bilen, er dette en folie som legges på eller er det lakkert? kult med fargen som matcher interiøret 8)

Trond e30 cab: Takk for det! Bildene er tatt langs nordsjøvegen, ikke langt fra friluftshuset ved Orrestranda.

///Kristian: Ja, etter å ha sett disse bildene til Springsteen så er i alle fall eg overbevist :D Må bare finne en plass som kan lakkere til en grei sum.

Skrevet

Driver og kikker litt rundt på GS sine nettsider etter effektanlegg, ser at dei har tilbud på 2 typer nå. Noen som har erfaring med disse? Syns bilen brummer litt for lite, trenger en oppgradering :)

g2qy0dom8hxa0xpr8p5w_thumb.jpg i6b5du5xcew8v89n0udy_thumb.jpg

Skrevet

Liker ikke enderørene på de 2 der... = Ikke godkjent ;)

Da ville jeg heller gått for simons med dobbelt utblås (Ikke DTM) hadde simons på grompacten og var veldig fornøyd i hvertfall :)

Skrevet

kan jo si det sånn at hadde det vært MIN bil så hadde jeg nok gått for scorpion, men har forstått det sånn at du ikke vil ha FOR mye bråk heller.

Men simons selges på mekonomen, bilextra, koed, schiedmann etc...

Skrevet

Takker for info, skal ta turen innom både mekonomen og bilxtra å kikke litt 8) btw, har akurat bestilt en liten pakke fra koed :

- alpina frontspoiler (type 164) og emblem til ratt (finner ikke til front og bak?)

- nye skiltholdere

- stikk og stikkhus til tåkelys

- lyktejustering skruer og holdere

Dette kan jo bli litt bra.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...