in2you Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Idag ble eg endelig ferdig med full lakkbehandling av bilen, rubbing - polering - voksing - lakkforsegling alt fra 3M Og om en ukes tid så starter omtrekking av interiøret, i første omgang blir det saddlebrown med sorte kontrast sømmer og sorte porsche gulvmatter med matchende brun kant Har også vurdert rødt interiør, men tror det blir stiligst med brunt. btw, hvorfor hengerfeste på en liten compact?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Etter 2mnd på verksted er bilen endelig friskmeldt! Skulle på hyttetur med en venninde en helg i kristiansand, men langs motorveien i kristiansand traff eg en dump i veien og venstre bakdekk flerret av. Bilen fikk snurr og diverse småting ble ødelagt, fikk tauet bilen til et verksted som fikk bilen kjørbar igjen dagen etterpå. Så fikk eg bilen hjem på søndags kveld, og mandags morgen hadde naboen klart å rygge i bilen min.. Nå er følgende gjort: - ny frontfanger - nytt frontstykke - nye hovedlykter - nye tåkelys - nye blinklys foran + sideblink - nytt panser - kjøpt m3 sideskjørt - sandblåst bakre hjulbuer - nye LED baklykter - tectylert alle hjulbuer - kjøpt nye dekk for 3. gang denne sesongen (!!) - og helt til slutt ny lakk Og 17mai måtte jo feires!! Neste prosjekt: Utbytte av dashbord. Hentet et sedan dashbord med kjørecomputer og digital AC hos NSR nå nylig, hyggelig fyr med mye rart på lur! Skal bli deilig å bli kvitt compact dashbordet må eg si..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Har nå startet et nytt prosjekt, ut med compact dashbord og inn med sedan Ser virkelig fram til dette blir ferdig! Noen som forresten vet hvor en kan få skaffet deksel til strammeskruene til original cd-spiller? Gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Her er det fremgang, har fått montert i hele ac-boksen, koblet om lysbrytere og kjørekomputer (For noe styr!) og montert i dashbord med radio bmw buisness og digital klima. Har også skiftet pærer i instrumentet da tåkelys og turteller ikke lyste opp skikkelig. Her er et dårlig mobilbilde men dere ser hva det går i btw: Nå er vindusvisker bak borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Du skal vel ikke tilfeldigvis kvitte deg med den spilleren i det nye dashbordet? Bra jobbet,men hvorfor solgte du 28 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Spilleren skal ikke selges nei, må holde en clean look på interiøret nå Motoren ble solgt fordi det er såpass mye som må byttes ut på en compact for å få den i stand, og når eg først skal bruke så mye penger på å skifte ut motor/gir/bakstilling/bremser mm. så tror eg heller eg kjøper meg M3 motor en gang og gjør det ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Hvorfor har ikke jeg fått med meg denne? Ser jo veldig bra ut Får utrolig lyst på compact igjen når jeg ser sånt! Stå på videre ;D Og sleng på oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Takk for det Hagestande. Hehe ja jeg skjønner ikke hva du tenkte da du solgte Compacten din altså For jeg har aldri solgt en Compact før liksom.. Jeg har faktisk oransje blink liggende, tenkte å ta noen bilder en dag å se hvordan den ville sett ut, men tror det kræsjer litt med resten av bilen da alt annet er grå blink nå. Men jeg må jo prøve det ut først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Nei,huff ikke gule blink!! Hva med acs stripene på siden å vingen til compact? Gikk en sykt tøff slik her tidligere,sto acs2,1 eller noe sånt bakpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 ACS striper hadde vert grisetøft egentlig! Men jeg vet ikke helt om jeg er fan av bakluke-spoileren deres, syns den peker litt feil vei. M-tech spoiler derimot.. (den tette typen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Her er bildet av dashbord ferdig montert. Kjøpte meg et nytt ratt også, E39 M5 multifunksjonsratt, skal gjør et forsøk og se om det på et eller annet vis passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 ble jo 1000 ganger bedre med sedan dashbord.. senk den litt mer foran (senkeskåler f.eks) få sjikkelig tysker-stuk på den foresten.. hvorfor ikke M.fanger når du likevell måtte bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Ja eg vil gjerne ha den lavere foran, noe den liksom skulle ha vert med 60/40 senk.. ? Har ikke så god greie på tekniske ting, men hvor og hvilke senkeskåler må eg ha i tilfelle? Angående M-fanger så har eg kjøpt og betalt den for flere måneder siden, men den har fortsatt ikke dukket opp. Og frontfangeren skulle dekkes av forsikring, så verksted kunne ikke vente lenger dessverre, da ble Veng løsningen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Kjempeoppgradering det der,dash`en i compact originalt ser ikke ut så dette var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommmy Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Du vil ikke lage en DIY om å skifte dashen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå