haavard Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Kjempeflott bil! En anelse mer senk fremme og fjerne hengerfeste er du der;) Dashoppgraderingen så hvert fall jævlig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 nesten så jeg får lyst på compact som bil nr 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Kjempeoppgradering det der,dash`en i compact originalt ser ikke ut så dette var bra Takker! Dashbordet i compact originalt er ikke akkurat pent nei, kom seg betraktelig ved utskifting kan en si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Du vil ikke lage en DIY om å skifte dashen da? Hadde planer om å gjøre det, men det tok så utrolig lang tid å skifte dash at eg droppet bilder underveis. Men om du ønsker å skifte en gang i din egen så er det bare å skrive til meg på PM om du har spørsmål undervegs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Kjempeflott bil! En anelse mer senk fremme og fjerne hengerfeste er du der;) Dashoppgraderingen så hvert fall jævlig bra ut! Takk for det haavard! Må nok senke mer foran ja, men nå skal det spares litt til en USA tur så det må vente litt tror eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 nesten så jeg får lyst på compact som bil nr 2... Får ikke kjøpe min ivertfall.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Denne compacten var faktisk tøff! Og det er det ikke ofte jeg syntes en compact er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Hyggelig å høre ///ben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Du har ikke lyst på touring igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Hehe jo litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Kjøp min da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hadde eg hatt behov for to biler så hadde eg ikke vert i tvil, men eg tror det holder med compacten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Ble sinnsykt bra med ny dash og alt digitalt, klima, computer og cd spiller som matcher. Nice job! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Hyggelig å høre Venum! Snake____1 skal riktignok ha endel av æren for dash-prosjektet, hadde aldri begitt meg ut på noe slikt uten noen som har peiling på strøm og ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Har ikke skjedd så mye her i gården utenom vasking og shopping, gikk litt bananas i ''godte-butikken'' Kjøpte en av alt dei hadde i Meguiars Pro serien og mye annet, så nå er eg klar for flere koselige kvelder alene med min lille compact! :whoa: Her er bilde av M5 rattet eg kjøpte, håper bare det faktisk er mulig å tilpasse til E36. Ellers så går planene i å sette på 328 bremser foran, må bare få pakken fra koed først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå