Gå til innhold

Endre's biltråd (compacten til salgs!)

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempeoppgradering det der,dash`en i compact originalt ser ikke ut så dette var bra :applause:

Takker! Dashbordet i compact originalt er ikke akkurat pent nei, kom seg betraktelig ved utskifting kan en si [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke lage en DIY om å skifte dashen da? ;)

Hadde planer om å gjøre det, men det tok så utrolig lang tid å skifte dash at eg droppet bilder underveis. Men om du ønsker å skifte en gang i din egen så er det bare å skrive til meg på PM om du har spørsmål undervegs :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott bil! En anelse mer senk fremme og fjerne hengerfeste er du der;) Dashoppgraderingen så hvert fall jævlig bra ut!

Takk for det haavard! Må nok senke mer foran ja, men nå skal det spares litt til en USA tur så det må vente litt tror eg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har ikke skjedd så mye her i gården utenom vasking og shopping, gikk litt bananas i ''godte-butikken'' :mrgreen: Kjøpte en av alt dei hadde i Meguiars Pro serien og mye annet, så nå er eg klar for flere koselige kvelder alene med min lille compact! :whoa:

raxpliervsl1vxhcymfz.jpg

Her er bilde av M5 rattet eg kjøpte, håper bare det faktisk er mulig å tilpasse til E36. Ellers så går planene i å sette på 328 bremser foran, må bare få pakken fra koed først.

xdbil2awl9gqyr1gkfeo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...