in2you Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 uh yeeeah! liker tankegangen din..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Great minds og alt det der Var det nødvendig med noe modifisering for å montere sedan dashen btw? Så ut som en oppgradering jeg kunne vurdert selv i en compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 tja, størrelsemessig så er det lett match. Men du må jo ha hele ac-boksen, ledningsnett, ramma og helvettes god tålmodighet med å koble om ledningene.. hehehe.. var drittlei hele bilen når det var ferdig men det ble sykt mye bedre, så om du orker så er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Såpass ja. Er ikke AC i den bilen jeg skulle hatt det i, så det er et problem ute av verden i hvertfall Får se hva det blir til... Var jo en markant forbedring i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Oi Grompact detta ^^ Mulig det står i tråden men hva er ET på de felgene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 hehe takk for det ET mener eg er 13 på disse, går akkurat innenfor hjulbuen min bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Må få bort hengerfestet. Gjør underverker for rompa på bilen Merker jeg blir utålmodig nå. Skal hente min compact når flyttesjauen er overstått. Akkurat nå står halve flyttelasset i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hehe ja det skal bort, men nå er førsteprio å få den eu-godkjent igjen har litt som skal gjøres: -montere FK-coiloverkit og godkjenne dette. -fikse hull i eksos og nye eksosfester. -på med stålfelger (shit..) -fjerne airbagvarselet. -ny frontrute. -ordne håndbrekk, da det drar skjevt. -sette i oransje blinklys pærer bak + reflekser Det er stort sett bare småting som er kjappe å ordne, så det blir nok ikke noe problem å få den godkjent Btw Rabies, du burde komme innom Gs-treffet i Sirevåg 16 Juni syns eg! MED compact! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Har litt å pusle med da ja Blir bra det her. Treff den 16. er nok i overkant optimistisk for min del. I hvertfall med compacten. Er litt jobb på den før den er klar for å kome på veien igjen. Må bytte bremserør, dempere, og bremser bak i hvertfall. Vet mer detaljert når jeg får hentet den og mangellappen så den blir nok stående i garasjen en stund. Regner ikke med å ha den helt klar før våren 2013, men må kanskje ut å lufte den på prøveskilt noen ganger før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ja satser på det, håper det blir et litt bedre stuk på bilen også da syns den peker i litt feil retning nå.. xD Hehe ta med touringen da istedenfor vettu men jo, blir spennende å se hvordan compacten din blir. Kjøpte du en i kristiansand eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Vurderer coilovers på compacten selv. Får se ann lønningene fremover. Touringen min er gay for tiden... Drittbil som bare kødder med meg Compacten jeg skal hente står i stavanger enda. Har ikke fått tid til å hente den enda, og har et halvt flyttelass i garasjen som må ryddes ut for å få plass til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Da skal compacten selges, bimmers pris 35 000kr ta kontakt ved interesse! endre_ja@hotmail.com 97941315 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 tøffeste compacten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 hehe takk ^^ litt synd å selge også, men.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå