///Kristian Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Flott bil og flott fargekombinasjon. Blir bra med litt plast på denne Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Noen som har forslag til felger forresten? Det blir ikke kjøp før neste år, men greit å ha noenlunde peiling på hva som skal på Det kommer jo ann på hva du er ute etter da. Jeg kjører jo 8,5 og 9,5x19 zito titan til våren, men det er jo for spesiellt interesserte og litt snodige individer Hva med keskin kt1? De er i hvertfall jeg svak for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Er veldig glad i kantfelger, men vil ikke betale en formue for dem heller hvordan er det med kt1, må det valses mye for å få plass til dem? hvor ligger de prismessig? Ser jo ganske snasne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Må jo valses max bak, om du ikke går for 8,5" rundt baut da, men hva er poenget med kt1 om de ikke er skikkelig breie bak Bør vel være mulig å få tak i dem brukt til en overkommelig pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Har litt lite å gjør for tiden, så eg har kikket litt på gs sine felger. Er det noen som har erfaring med GS-Magnum 19"? (T353) Ser dei har kampanje nå til 9700,- for helt nye inkludert dekk, kunne jo vurdert å kjøpe felger før m-tech plast? Eller disse (T252) i 18'' til 8700,- kanskje? Syns fargen passer bra på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Begge alternativene tror jeg ville blitt veldig bra... Og stuket og felgene er viktigere enn plasten (min mening da), så, først felger og senk SÅ plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Takk for det bmwkizn, touringer er stilige biler og veldig gode å ha på hytteturer (sørlandstur til helga) har du tenkt å legge bilen din ut for salg igjen snart eller? Ja er litt mere plass enn i min sedan som er full av stereo ihvertfall. har lagt ut en salgstråd til lufting her inne på forumet av bilen min., Så vi får se. Men er ikke enkelt å selge en 316i sedan med 296k på teller. Gidder ikke å gi den bort heller. men hvis ingen biter på her inne. så blir den nok beholdt en stund til. Men jeg må si det frister med Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Fler og fler som handler seg E36 touring her inne ja, det liker jeg veldig godt. Takk for det. Jeg er en av de som faktisk liker grønne BMW'er jeg da....har jo eid en selv så Denne er nok artig ja, du merker bra overgangen fra 316 til 323, hehe...gikk selv fra 318iS til 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Bra du er fornøyd med bilen, og har flotte planer for den (Kjerringa savner den) Hadde planer eg og, men kom aldri i gang... hehe... Eg tar med den GT-leppa nedover til deg på mandag... Er vel i ditt område på ettermiddagen en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Velkommen til den nest-kuleste klubben; den Bostongrønne (etter z3coupe-gutta, de har vel tatt copyright på den kuleste klubben ) Har sett denne her endel ganger her i byn ja. Flott "familiebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Rabies: Ja, det var slik eg også tenkte. Men eg trur kanskje eg venter litt med felg kjøp, var hos GS idag og så på begge felgene. Likte best goldline T252, men har 17'' med gode dekk liggende. bmwkizn: Er bra du ikke gir bort bilen i alle fall, den ser jo dønn strøken ut! Min bil har nå rullet 239000km så den har noen mil bak seg den også, men det beviser egentlig bare at kilometer bare er et tall så lenge bilen er godt vedlikeholdt Dr_S: Er også veldig fornøyd med fargen i motsetning til enkelte andre. Savnet etter touring var så stort helt siden eg solgte 320'en at eg MÅTTE bare ha Og å se bilen din gjorde ikke savnet mindre akkurat.. edition: Det høres kjempebra ut! Kjøpte med litt ekstra snacks hos GS idag, carbon grill, mørke blink og mørke tåkelys Eneste ''problemet'' eg har hatt med bilen er egentlig at abs lampen lyser av og til etter litt kjøring, vet du om det bare er sensor som må byttes? Den virker jo stort sett hele tiden, så gidder ikke stresse så mye med det men er litt greit å vite hva som er grunnen Springsteen: Takk for det! Er en ære å bli medlem i den nest-kuleste klubben da, ikke alle som er med der! Hehe! Eg må bare spør, hvordan får du fargen på bilen såpass bra på bilder? Syns bildene dine viser fargen veldig bra, nydelig coupe er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Har "hatt" det et par ganger når det regna som værst i Bergen... Og når de salta veiene på 10cm med snø uten å brøyte... Så eg tipper på det enten er skittent på sensorer eller på "kronhjulene"... Trykkluft og et lite skrujern gjør nok jobben skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Springsteen: Takk for det! Er en ære å bli medlem i den nest-kuleste klubben da, ikke alle som er med der! Hehe! Eg må bare spør, hvordan får du fargen på bilen såpass bra på bilder? Syns bildene dine viser fargen veldig bra, nydelig coupe er det Hehe, takk. Tror stikkordet er et ok speilreflekskamera Hvordan fargen kommer frem på bildene er veldig avhengig av lysforholdene. Prøver du å ta bilde i stummende mørke med blitsen rett på, ser du tydelig det, da blir iallefall min bil helt lyseblå Bare å prøve seg fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Leverte bilen inn til Jæren Lakkservice idag med rens ut/inn-vendig og dei monterte karbongrillen min i samme slengen! Kan absolutt anbefale de edition: Hehe, får se mot våren hva det er for noe, har ikke hastver akkurat. Forventer at du legger ut en tråd om den nye grombørsa di ASAP forresten! Den var bøs! Springsteen: Ja, lysforholdene er sikkert synderen. Bruker et Canon speilrefleks, men har bare ordinærlinse. Er litt kult med en farge som ''forandrer'' seg alt etter lysforhold da! Tar eg bilder med mobilen så blir bilen blå-grønn, med kamera blir den mørk grønn men med litt feil nyanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Ja eg må vel lage meg en tråd... Men har ingen bilder som er fornuftige nok til å legge ut... Kun de fra annonsen, og noen bilder av en skitten bil med vinterhjul... Fikk heldigvis en kompis med meg so co`pilot fra Stavanger til Bergen i går kveld... Ble et skikkelig møkkaføre. Delvis ubrøyta e39... Og 20cm med nysnø og 0-føre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå