Gå til innhold

Endre's biltråd (compacten til salgs!)

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert lurt å ha med seg litt selskap igår ja, det snøa jo som bare pokker! Hvordan var det å kjøre ombord ferjene i slikt ver? må jo bli skikkelig sleipt oppå dekk..

Straks bilen min var ferdig vasket hos jæren lakkservice ble den jo tildekka av snø igjen, men var litt morro å kjøre på glatta på tur hjem da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har eg fått vaska bilen, ENDELIG 8) Har også montert nye AE lykter (OEM style) fra koed, syns disse tar seg godt ut på bilen. Grillen er montert, nye blinklys foran og så har eg prøvd meg litt på soting av baklykter. Hadde 2 like sett med baklykter og lite å gjøre, så da var det en kjapp tur til bilxtra å kjøpe sotespray. Ble faktisk litt kult da, men tror eg beholder dei med hvite blink bak :wink:

Skulle montere tåkelysa også, men glemte at ledningsnettet som stod på ikke var helt bra. Så om noen selger ledningsnett med kontakter så er det bare å gi lyd :D Så mangler jo bilen skiltholdere, får en ikke bimmers skiltholdere lenger?

Ble også litt overraska av gamlingen igår, han har vist bestilt ny e60 5'er. Den var ankommet Drammen, hvor lenge pleier det da å gå før vi får den? Dette hadde eg ingen anelse om før igår, spennende! 8)

snigqg8yqymbpc0gpj36.jpg

ymj9iizdr3zht2oek27k.jpg

f1u4x72iiphqaatfwe00.jpg

ol9zt3864ultke9p7gcv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble knallfint med nye nyrer og lykter fram da. Mangler bare M-fanger nå ;) bak er jeg litt usikker. Pent med hvite blinklys, men står kansje bedre i stil med resten av lyktene nå når de er sotet. Så jeg har litt delt mening der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt usikker på baklyktene selv også, men tror kanskje dei hadde passet bedre om bakruta var sotet. Er godt fornøyd med fronten, har veldig lyst på m-fanger, men bilen min må stå ute i et år tid når eg reiser i militæret så er kanskje best å kjøpe det etter fullført tjeneste :) (jaddajadda, skal kjøpe heldekkende presenning) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Jeg har selv hatt en 323 iA. Min var sedan og facelift, men regner med at motoren er den samme? Jeg hadde faktisk samme interiør, helt utrolig pen kombinasjon av svart, lys beige og mørkere beige! Jeg byttet ut treverket da... :D Jeg var helt forbauset over hvor økonomisk denne bilen er, jeg kjørte min fra Tønsberg -> Trondheim med gas to spare! Og da kjørte jeg ikke prestaktig :) Skulle hente m3, så det gikk litt fort i svingene. Henter du litt inspirasjon hos dr_s har du et smykke av en bil når du er ferdig i grønt(om du ikke blir der)

Holder forresten med deg på hvite blinkers bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Syse :D Ja motoren tror eg er den samme, syns den er helt sjef! Er selv positivt overasket over forbruket, kjører endel stavanger-kr.sand og mener ganske bestemt at denne bruker mindre drivstoff enn min 320iaT (men den må det jo ha vert noe galt med..?).

dr_s har en nærmest perfekt touring, uten tvil! Blir nok hentet litt inspirasjon fra den kanten ja ;)

edit: glemte å spør, du sier du byttet ut treverket. Hva hadde du istedenfor? Er heller ingen fan av treverk serdu :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt usikker på baklyktene selv også, men tror kanskje dei hadde passet bedre om bakruta var sotet. Er godt fornøyd med fronten, har veldig lyst på m-fanger, men bilen min må stå ute i et år tid når eg reiser i militæret så er kanskje best å kjøpe det etter fullført tjeneste :) (jaddajadda, skal kjøpe heldekkende presenning) hehe.

Behold begge baklykt-settene du, så kan du bytte etter humøret ;)

Jeg ville faktisk vurdert en alpina-leppe på denne. Tror det hadde blitt fett, og det er ett eller annet med bostongrønn og alpinaplast som bare funker utrolig bra. Passer sammen som lego :D

Edit: Grompacten har forresten flyttet hjem til stavanger, så kan godt hende du ser den fresende rundt sentrum/storhaug området :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Alpina har streifet tanken, men lakkering er så steike dyrt her. Måtte ut med 4500 for å lakkere m-tech frontfanger til compacten, mens eg kunne fått frontfanger ferdiglakkert inkludert tåkelys for 4500 hos st-import :roll: Men er jo ganske snasent med alpina, det må eg inrømme :)

Hehe, skal holde utkikk etter den :lol: må si eg faktisk savner compacten allerede, tror eg skulle hatt en som nummer 2 bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fremgangen her! :applause:

utenom helt sorte blinkers bak, blir litt "asconapreg" etter min mening :lol:

men en svak gråsoting på de kvite blinkersene bak, hadde tatt seg godt ut!

Stå på gutt! :D

Takker :D

Baklyktene var bare et prøve prosjekt egentlig, hadde et sett med oransje blink fra den forrige touringen min i tillegg til de eg fikk av deg. Men eg kommer nok til å sette på hvite blink straks snøen forsvinner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...