Gå til innhold

Endre's biltråd (compacten til salgs!)

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, har god tru på dette selv også :D vurderte en liten stund karbon interiørlister, men syns ikke det passer med lyst skinn. Får bare håpe pakken kommer før militæret da, så eg får levert den til lakkering og forhåpentligvis også såpass tidlig at eg får montert den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for info, skal ta turen innom både mekonomen og bilxtra å kikke litt 8) btw, har akurat bestilt en liten pakke fra koed :

- alpina frontspoiler (type 164) og emblem til ratt (finner ikke til front og bak?)

- nye skiltholdere

- stikk og stikkhus til tåkelys

- lyktejustering skruer og holdere

Dette kan jo bli litt bra.. :D

Høres veldig bra ut :) Når det gjelder rattemblem fra koed er det e viss fare for at du får en mail som sier at de ikke selger dem til non-Alpina-biler/uten Alpina-ratt. Emblemene forran og bak ville jeg beholdt Bmw, og ikkje kjøpt jall på Ebay :lol: men; Thats me :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut :) Når det gjelder rattemblem fra koed er det e viss fare for at du får en mail som sier at de ikke selger dem til non-Alpina-biler/uten Alpina-ratt. Emblemene forran og bak ville jeg beholdt Bmw, og ikkje kjøpt jall på Ebay :lol: men; Thats me :)

Det var eg ikke klar over nei, men det får så være. Emblemer er ikke SÅ viktige at det gjør noe :lol: Kommer ikke innpå brukeren min på ebay heller, har glemt passord og får ikke tilsent nytt = penger spart 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen touring. Blir nok skikkelig bra med alpina frontleppe. Synes forøvrig bostongrønn er en veldig stilig farge.

Takk for det Jan Tore, blir bra å få bort den grå plastikken som står på nå i alle fall :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det ble så du gikk for Alpina leppe fram ja? :) Det høres ikke dumt ut. utrolig stilig med den leppa. Og fargen på bilen din er jo som skapt for Alpina :) Jeg mener at GS har Alpina emblemer, du kan jo sjekke der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin tilbakemelding Von Anka! Gikk for alpina istedenfor m-tech på denne, blir litt mer utenom det vanlige da :)

bmwkizn: Jepp, ble Alpina :D Leppa ble sent fra danmark idag så pakken er snart på vei ifølge koed. Kan jo høre med GS neste gang eg er innom i alle fall, takk for tips! Eneste er gullfolien til leppa som mangler, får ta den ved neste bestilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwkizn: Ja eg gleder meg veldig selv også, men det vil ta ganske lenge før eg får lakkert opp og montert egentlig. Tenkte derfor å kjøpe endel små-ting som kan lakkeres samtidig og bare ha det liggende inntil videre (m-tech speil osv).

Fikk en litt guffen opplevelse ikveld, hadde en bil bak meg når eg kjørte 80 i 60-sone. Var helt mørkt ute og plutselig traff eg et svært hull i veien som eg ikkje så, det smallt noe helt forjævlig! Bremsa ganske brått da eg ikke var sikker hva som hadde skjedd i begynnelsen. Bilen bak holdt på å kjøre i baken på meg, og han kjørte opp til siden på meg og kjeftet som bare pokker!! jævla idiot, men nokk om det.. Hvis man virkelig ødelegger noe på bilen ved å treffe slike hull i veien, kan man da søke om å få dekket skaden? Var ingen advarsel skilt eller noe, og det var ikke mulig å se hullet.. Norske veier er en stor tragedie, eg bare sier det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Fikk ikke skade på bilen min, men det er jo aldri godt å vite rett etter det skjer.. får jo hjerteinfarkt av mindre :shock:

Kan jo hende noe oppheng eller noe fikk seg en kakk uten at det er merkbart enda, Så kan være greit å "rapportere" det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...