Rabies Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Satan! Tydeligvis altfor lenge siden jeg har vært her og snoket. Den bilen der begynner å bli seriøst skamfeit.... Og leppa satt som en 7,62 Btw: Felgene du fant er AC schnitzer typeII. Tøffe felger som sikkert ville sett dritbra ut på touringen din. (ALT passer om man valser nok ) Mener spiff her hadde 8,5x18 et 13 forann på coupeen sin uten vals, da med 205 35 18 dekk. Bak må det nok valses littegrann vil jeg tro, men antageligvis ikke noe drastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Takker og bukker Er blitt veldig glad i utseende på bilen selv også, selv om den mangler prikken over i'en, feite felger.. Så må eg kjøpe nytt emblem til bakluka da det fallt av, og emblem til E36 touring er ikke akkurat lett å få fatt i. Men går rundt og vurderer salg faktisk, hadde kjøper på den tidligere men det ble litt vanskelig pga militæret, så får prøve en gang til nå når eg får fri ei uke Var så lur å prøvde ny bil for noen dager siden, skulle eg ikke ha gjort.. hehe! type II lages vel ikke lenger, må kjøpe brukt om eg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Da er godbilen lagt ut for salg, skal ringe å få bestilt time til eu-kontroll på mandag. Selges til fordel for compact gi bud! www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23329058 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 bud er tilatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Da er bilen holdt av til torsdag 29/7, blir mest sannsynlig solgt da da blir det 1-serie framover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 solgt.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Gratulerer med salg hva slags 1-serie compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 takker, får litt blandede følelser men det ordner seg etterhvert kommer til å overta min mors 116i med litt stasj, så skal hun få seg ny om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 takker, får litt blandede følelser men det ordner seg etterhvert kommer til å overta min mors 116i med litt stasj, så skal hun få seg ny om ikke så altfor lenge. Ka bil ska ho stakkar mor ha då? Hehe Cabben e reservert "For me and me alone!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hehe, cæben er jo taxien min på torsdager jo! Hu mor skal nok kjøre 1'eren ei stund til, men det skal jaggu eg også! Er 99% sikker på at eg skal kjøpe compacten på fredag btw, lyst å bli med å check it out? Den skal parkeres heime og avregistreres, brukes som prosjektbil mens eg er her i bergen funfunfun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Da blir det henting av en svart '97 316i compact imorgen, MED takluke! Har senkesett liggende, angel eyes ringer og hvite blink, blir bra med liten bil igjen Den er eu-godkjent i 2 år til og nylig påkostet en service, slenger ut bilder straks den er i mine hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Holder på med et lite polerings prosjekt på 1-serien idag, kan meguiar's scratchX påføres med maskin? Soft, medium eller hard pute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Du har sløst litt penger på omregistrering i det siste du compact - touring - compact - touring - compact firer - sekser - firer - sekser - firer Du og den takluka di... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Hehe ja du sier noe der men nå er det slutt, blir for dyrt i lengden å holde på sånn men savnet ble for stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Ser den da. Når blir savnet for stort etter touring da? Hehe, blir sikkert bra. Men blir det ikke litt pooper å gå fra 323 til 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå