Gå til innhold

Endre's biltråd (compacten til salgs!)

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

Satan! Tydeligvis altfor lenge siden jeg har vært her og snoket.

Den bilen der begynner å bli seriøst skamfeit.... Og leppa satt som en 7,62 ;)

Btw: Felgene du fant er AC schnitzer typeII. Tøffe felger som sikkert ville sett dritbra ut på touringen din. (ALT passer om man valser nok :P )

Mener spiff her hadde 8,5x18 et 13 forann på coupeen sin uten vals, da med 205 35 18 dekk.

Bak må det nok valses littegrann vil jeg tro, men antageligvis ikke noe drastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker og bukker :) Er blitt veldig glad i utseende på bilen selv også, selv om den mangler prikken over i'en, feite felger.. Så må eg kjøpe nytt emblem til bakluka da det fallt av, og emblem til E36 touring er ikke akkurat lett å få fatt i. Men går rundt og vurderer salg faktisk, hadde kjøper på den tidligere men det ble litt vanskelig pga militæret, så får prøve en gang til nå når eg får fri ei uke :) Var så lur å prøvde ny bil for noen dager siden, skulle eg ikke ha gjort.. hehe!

type II lages vel ikke lenger, må kjøpe brukt om eg ikke tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, cæben er jo taxien min på torsdager jo! :D Hu mor skal nok kjøre 1'eren ei stund til, men det skal jaggu eg også! Er 99% sikker på at eg skal kjøpe compacten på fredag btw, lyst å bli med å check it out? Den skal parkeres heime og avregistreres, brukes som prosjektbil mens eg er her i bergen :) funfunfun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det henting av en svart '97 316i compact imorgen, MED takluke! Har senkesett liggende, angel eyes ringer og hvite blink, blir bra med liten bil igjen :lol:

Den er eu-godkjent i 2 år til og nylig påkostet en service, slenger ut bilder straks den er i mine hender. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...