Snake____1 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Ser den da. Når blir savnet for stort etter touring da? Hehe, blir sikkert bra. Men blir det ikke litt pooper å gå fra 323 til 316? Bare vent å se nå, etter nyåret så har han touring igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Haha tatt på deg den morsomme trusa idag snake? Er litt poop å gå ned såpass mye på motorfronten ja, men leker litt med tanken på å sette i 1,8is motor en gang etter militæret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Da har bmw ''suv'' compacten kommet hjem, første eg gjorde var å hente meg et sett med acs replica felger fra dape6 her på forumet. er storfornøyd med dei, men nå ser det ut som om bilen står på stylter legger ved et bilde med 15'' stålfelger som stod på ved kjøp, ikke særlig pent..! så måtte eg jo teste hvordan acs'ene ville se ut på bilen Og ikke nok med det, men nå har eg startet første prosjektet på bilen, nemlig en skikkelig polering med lakkrens! Det er så mye mer morsomt med maskin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Her var det utgngspunkt ja. Men for guds skyld mann, SENK! Senke NÅ! Jeg skal stjele acs'ene dine da, bare sånn at det er nevnt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Hehe gamlingen ville ikke åpne døra på bilen før eg hadde jekka den ned på bakken igjen, jekken stod i men bilen var satt helt ned på bakken så tror nok den trenger senk ja, men første prio er nye dekk til felgene! FYI så ser eg helst at felgene forblir i mitt eige, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Da er eg hjemme på perm igjen, fikk henta noen linselykter som eg kjøpte av ''Bendover81'' her på forumet og satt i angel eyes. Syns det ble veldig bra, men er litt usikker om eg vil ha svarte eller oransje blink..? Litt stilig med begge etter min mening, men er kanskje ikke så mange med oranje lenger? Så har eg også fått i instrumentringer kjøpt av ''mspec'' for en god stund siden, var en drittjobb å fikle med dobbeltsidig teip, helt til eg fant ut at det faktisk var veldig enkelt.. Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det mye mer tungvint? Veldig bra resultat i alle fall! Tommel opp til begge to Tok et meget dårlig bilde, men det viser litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Har hatt min første langtur med compacten idag, var en tur innom Jøssingfjord og tok noen bilder. Vakker natur og helvettes kule veier, måtte dra på litt ekstra i svingene, da kom smilet raskt frem Bilen er litt for vinglete foreløpig, selv om den sitter bra i svingene, men regner med at det blir bedre straks den kommer litt lenger mot bakken. Tenkte også å sote innerglassene i linselyktene, noen som har jort det? Litt usikker hvordan lyset blir da.. Så etter noen minutters glede, så treffer eg på dette.. En rød L... i en helsikkes fart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Uff, får nesten litt lyst på compact igjen jeg nå Men nå syntes jeg du drøyer altfor lenge med senkingen altså. Dette er rett og slett ikke holdbart. Kjøp deg coilovers og vreng de til bunns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Hehe vil ikke påstå at compact er den beste bilen om en har barn, men det er en utrolig morsom bil selv med liten motor Måtte nettopp betale 9500,- i skatt, og med forsvarets lønning så tar ting tid dessverre Dermed blir det mer tid til shining av lakk og små details til nyåret.. jippi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 viewtopic.php?f=14&t=147356 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Eg får ikke åpnet den linken du postet over med coil.kit til 2490,- hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Hehe, ligger på "deler selges". Polardego som selger... Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Kommer det kommer haha! Når blir det touring på deg forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Får se hvordan det blir med salg av sedanen først. Skal gjøre en del jobb på den før det blir aktuellt med salg, også får jeg begynne å snoke. Men må nok bli femmer denne gangen. Har to rottweilere nå + jenteungen og kjærringa så tror E36 utgår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 E36 touring hadde jo bare blitt SÅ koselig med stor familie hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå