Gå til innhold

Endre's biltråd (compacten til salgs!)

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har bmw ''suv'' compacten kommet hjem, første eg gjorde var å hente meg et sett med acs replica felger fra dape6 her på forumet. 8) er storfornøyd med dei, men nå ser det ut som om bilen står på stylter :oops:

legger ved et bilde med 15'' stålfelger som stod på ved kjøp, ikke særlig pent..!

hk0fvkhqkyelywrj57kp.jpg

så måtte eg jo teste hvordan acs'ene ville se ut på bilen :evil:

rrwo1c900bzqci3jslcv.jpg

hsfjcy6sl3b78z7ng0qn.jpg

znaggt5f6kx67t9rhlj8.jpg

6c8en7f5dtode99r2uyn.jpg

Og ikke nok med det, men nå har eg startet første prosjektet på bilen, nemlig en skikkelig polering med lakkrens! Det er så mye mer morsomt med maskin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe gamlingen ville ikke åpne døra på bilen før eg hadde jekka den ned på bakken igjen, jekken stod i men bilen var satt helt ned på bakken :lol: så tror nok den trenger senk ja, men første prio er nye dekk til felgene!

FYI så ser eg helst at felgene forblir i mitt eige, hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er eg hjemme på perm igjen, fikk henta noen linselykter som eg kjøpte av ''Bendover81'' her på forumet og satt i angel eyes. Syns det ble veldig bra, men er litt usikker om eg vil ha svarte eller oransje blink..? :roll: Litt stilig med begge etter min mening, men er kanskje ikke så mange med oranje lenger?

Så har eg også fått i instrumentringer kjøpt av ''mspec'' for en god stund siden, var en drittjobb å fikle med dobbeltsidig teip, helt til eg fant ut at det faktisk var veldig enkelt.. Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det mye mer tungvint? :lol: Veldig bra resultat i alle fall! Tommel opp til begge to :D

Tok et meget dårlig bilde, men det viser litt da..

ki5qchuxjjrkj14rvg6i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min første langtur med compacten idag, var en tur innom Jøssingfjord og tok noen bilder. Vakker natur og helvettes kule veier, måtte dra på litt ekstra i svingene, da kom smilet raskt frem :twisted: Bilen er litt for vinglete foreløpig, selv om den sitter bra i svingene, men regner med at det blir bedre straks den kommer litt lenger mot bakken. Tenkte også å sote innerglassene i linselyktene, noen som har jort det? Litt usikker hvordan lyset blir da..

hv1o4t16rtgqszntjgg2.jpg

Så etter noen minutters glede, så treffer eg på dette.. En rød L... i en helsikkes fart.. :roll:

knf7f2upwj5nsmz52ksx_thumb.jpg rg6osc3on50d3gppvfxs_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vil ikke påstå at compact er den beste bilen om en har barn, men det er en utrolig morsom bil selv med liten motor 8) Måtte nettopp betale 9500,- i skatt, og med forsvarets lønning så tar ting tid dessverre :( Dermed blir det mer tid til shining av lakk og små details til nyåret.. jippi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...