Gå til innhold

Bmw 325i coupe 92 oppdatert


Dajusnes
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Du sier du ikke kan noen ting om hva som er feil, for du er ingen mekaniker. Du sier også du ikke har penger til å fikse den, men til sommeren skal du bytte motor i den til M3? Hvordan skal du klare det når du sier du ikke kan noen ting og heller ikke har penger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alt virker ganske skeptisk med dette. Selger mener han ikke kan skru å vet derfor ikke hva som er problemet med bilen, men samtidig skal han bytte motor til M3 hvis bilen ikke blir solgt? Er noe her jeg ikke får helt til å stemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke er interesert i bilen, så gidd å skriv dritt og ødelegg da?

Lykke til med salget :)

Klarer ikke å se to sider av saken du eller? Hva om det var du som skulle kjøpe bilen også ble det unnlatt å gi ut informasjon?

Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg enkelt og greit spurt han om det på PM, istedetfor å få det til å virke som om han prøver å lure oss trill rundt, i hans egen salgstopic. Det hadde jeg gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Da hadde jeg enkelt og greit spurt han om det på PM, istedetfor å få det til å virke som om han prøver å lure oss trill rundt, i hans egen salgstopic. Det hadde jeg gjort..

hvorfor spørre på pm ? han kan jo bare si det her. da vet alle det. så slipper alle som er int i bilen og sende pm og spørre hvorfor det er noe som skurrer her.

jeg er på jakt etter e36 coupe, men for meg (og sikkert andre) virker det som han ikke forteller alt..

han sier han har hatt bilen på verksted og den trekker falsk luft.. men det er ingen som bytter motor pga at den trekker falsk luft.. med mindre man vet at noe er alvorlig gale.

ha sa jo og at han hadde hatt den på verksted og de hadde sett på den, bare med litt rask feil søking finner man jo ut om den trekker falsk luft eller ikke.. trekker den falsk luft rundt motor er det ikke nødvendig vis serlig dyrt og utbedre.. og klarter man bytte motor kan man fint bytte det meste rundt en motor.

når du ser på bildene så har de hatt oppe coiler og div rundt motor. så vis de har feil søkt på en motor som bare går på 5 selyndre er det naturlig at de tar selynder lekasje test å.

osv osv og hvor vanskelig er det og opplyse her om hva de sjekket på verkstedet og hva resultatene av de sjekkene ble ?

man får ALTI vite hva de har gjort med en bil når du leverer den inn ett sted for feil søking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...