Gjest Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Spesiell utgave i sort pianolakk. Nüvi 760 Wide Nüvi 760 er en toppmodell med alle funksjoner og finesser vi forventer i denne prisklassen. Nüvi 760 baserer seg på forrige toppmodell Nüvi 660, men har fått noen forbedringer. 760 har en enda mer kompakt design med intern antenne kontra flip-up på den gamle modellen. FM-forbindelsen til bilstereoen er kraftig forbedret. Lyden fra både musikkavspilling og stemmeveiledningen under navigasjon kan dermed sendes til enhver bilstereo med vanlig FM-mottak for bedre lydgjengivelse enn hva den innebygde høyttaleren er i stand til å gi. Nüvi 760 har også en hel del brukervennlige funksjoner som kjørelogg og hvor er jeg-funksjon. Kjører man mye nedover i Europa, kan man få trafikkoppdateringer gjennom TMC-systemet. Dette er en informasjonskanal som sender informasjon til GPS-enheten som da kan omberegne kjøreruta for å unngå problemområder som kø eller ved ulykker. Nüvi 760 har også tekst-til-tale-funksjon der navigasjonsenheten faktisk leser opp gatenavnene man skal inn på ved aktiv navigering. Det gjør det lettere å kjøre korrekt dersom det finnes flere tilstøtende veier i et kryss. Bluetooth og TMC Bluetooth er inkludert i toppmodellen Nüvi 760, slik at GPS-enheten kan fungere som handsfree for mobiltelefonen (med ekstern mikrofon ekstrautstyr). Man kan også bruke berøringsskjermen for å foreta oppringninger og svare på anrop. Nüvi 760 er også Garmins første navigator med fotoboksvarsling ferdig installert fra leverandør. Kartverket i 760 er det aller siste, nyoppdaterte fra Navteq, og er så ny at det knapt er tilgjengelig som løse brikker for andre modeller. Denne modellen er først og fremst beregnet for den erfarne brukeren som kjører mye på kontinentet, som for eksempel bobilturister. Men med alle dens avanserte muligheter og finesser, passer den like fullt til profesjonelt bruk i for eksempel lastebiler som ofte benytter hovedfartsårer der TMC-korrigeringen vil kunne spare en for ergrelser. Kart: europeisk Fotoboksvarsling inkludert TMC via RDS-mottaker (FM) Bluetooth og FM-link til bilstereo Sporlogg m/10 000 punkter Batteritid: 5 timer Internminne: 2 GB Pris: kr 4000 (Nypris) Selges pga jeg har kjøpt ny bil med integrert gps. Men denne har hjulpet meg mye, inkl når den har gitt beskjed med lyd og på skjermen om fotobokser på mørke kvelder, både i norge og i utlandet Alt utstyr følger med, og den er som ny.. Selges i orginal forpakning da jeg har den liggende... Denne har såpass god innebygd antenne at jeg ordnet meg slik at jeg monterte den over stereoanlegget i bilen min, og ikke på ruta.. Det ble med ett mye mer diskret, samt at skjermen er skarp og fin og kan derfor plasseres der uten problem.. De to bildene viser hvor jeg har plassert den i gamlebilen, og de to siste er tatt fra Garmins sider, og viser derfor standardutgaven i matt grå/svart... Prisen er satt til 1800.- men kan diskuteres om kjapp handel.Og jeg tar mot bud Holder til i Ålesund, så det er jo aldri dumt om en kjøper ikke bor så langt unna.. Er behjelpelig å møtes på halvveien i slike tilfeller så det ikke blir for langt å kjøre... Kjøpte den ny selv, og det følger selvfølgelig med kvittering og har også orginalforpakningen liggende
wabby Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Har du sugekopp for vindu? Ble litt nysgjerrig på hvordan du hadde montert den i lista og. Vurderer denne veldig da Blackbird er så fette dyr til Alpine.
Gjest Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Tror det ligger en slik sugekopp i forpakningen, men det var aldri aktuelt for meg å ha den der... Jeg hadde jo "sort pianolakk"-lister, og den satt som ett skudd der.. Den har nemlig meget god integrert antenne, og det ble mye mer diskret.. Oppskriften var enkel, og jeg fikk den av en kollega: Den ble enkelt og genialt festet ved at jeg fikk noe veldig kraftig borrelås på rull av en kamerat... den er vel ca en drøy cm "høy", og klippet slik at borrelåsbiten ble ca kvadratisk... Satt som fjell, og den var da festet på braketten som enheten står i... Enkelt, stabilt, og lett å ta av og på... Pluss at jeg slapp å feste den i vinduet... Det ble egentlig ganske pent
Gjest Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Da gikk det slik igjen. En person legger inn ett bud på pm,og jeg formidler dette videre til de som er interessert, også har vedkommende igjen ikke penger til å handle.. Jaja, da er den igjen tilgjengelig for kr 1800.- Og jeg slenger selvfølgelig med slik borrelås
Gjest Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Lørdagsbump.. Den ligger bare i esken sin, og det har jo ingen hensikt.. Åpen for bud, og om det er interessenter som bor i Oslo eller omegn, så kan jeg ta den med nedover da jeg skal til Oslo på tirsdag 26.01 og blir der ut uken... Da slipper en jo frakt osv...
Gjest Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Fått inn bud på 1600.- Så den er fortsatt for salg... Den er som ny, og førstemann som sier 1800.- den får den Så blir vi enige om frakt og slikt tull
Gjest Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Den ligger til salgs på finn.no til 1700.- Og har fått noen interesserte der, men som sagt, første mann til mølla og prisen er 1700-1800.-
Gjest Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Da er den solgt i morra for kr 1600.- pluss frakt om ikke noen vil slå til her......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå