pmg Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 FEATURES Single DIN mounting chassis Motorized touchscreen car Multimedia AV player Beautiful pictrue OSD touchscreen function SD card slot and mini-USB port full I-POD function control Great 45Watts x 4 sound output DVD support discs played:DVD,DVD-R,DVD-RW,DIVX,MPEG4,CD,CD-DA,CD-R,CD-RW,MP3,WMA,VCD and SVCD. Electronic and mechanical anti-shock system Video system:Auto ,NTSC and PAL TV receiver function with PAL;PAL N;PAL M;NTSC and SECAM Video system:7-inch Digital LCD(16:9) Horizontal resolution:800x480 Four preset EQ and manual control Rear monitor video output 4-CH RCA line out for headrest monitor FM/AM preset 30 station(AM 12 /FM 18) Built-in RDS function Full-function remote control Built-in Bluetooth funciton Built-in Navigation(GPS)system
pmg Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Litt usikker på pris enda. Skal bestille opp 2stk for å prøve. Så da er spiller nr 2 til salgs. Om det er en bra enhet så kommer jeg til å få tak i flere. Da jeg pendler til kina nå i forbindelse med jobb så er prisen blitt noe billigere. sparer litt frakt kostnader men er begrenset hva jeg klarer å få med meg.
boost Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 kan ein berre bytta ut den gammle som står i å sette i denne? eg har orginalt Nav no. 4:3 men vil bli kvitt kassettspillern
Robbi3 Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Hva om man ikke har Navi fra før? Hva trenger man
pmg Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Om du ikke har navi fra før så vil jeg tro du trenger gps antenne. dette skal jeg finne ut av og oppdatere svaret så fort min kontakt er på nett. Har du navi fra før så er det nok bare å bytte ut den du har og montere dit denne. Trolig så må du trekke om GPS antennen din da GPS enheten til bmw er montert i bagasjerommet og denne enheten har alt innebygget
pmg Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Har nå vært i kontakt med produsenten: Alt skal være innkludert med tanke på GPS. Softwaren som blir benyttet heter IGO8 http://www.pocketgpsworld.com/navngo-igomyway8-review-hmnx4.php GPS antennen som føller med har SMA interface. Jeg er litt usikker på hva BMW sin har dette må jeg da finne ut av før jeg kan si noe mer om det.
pmg Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Da er den bestilt. Førstemann til mølla. Send PM hvis intressert
Kjetilj Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Jeg har også liten navigasjon med kasettspiller, er denne plug and play på stikket som står i kasettspilleren i bilen min?
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 har følgt litt med på sidene til dynavin så kan nevne noe av det som har blitt sagt der alt som ein trenger til å bytte i fra vanlig cd spiler følger med, både adapter til praface og facelift (to forskjellige tilkoplinger i fra bmw, rund og stift) gps sender, ledninger til multiratt følger med sånn at det fungerer, mikrofon, pluss masse rca ledninger til forsterker, kamera, ipod og usb. det einaste ein trenger for å montere denne uten om det som følger med er ei ny ramme til acen som flytter den ned der som oppbevarings rommet er. for dei som navigasjon så er det litt meir arbeid, dere trenger ein forlengelses kabel i fra spilleren framme og bak, ellers er det pnp. dynavin har sagt at dei skal lage ein forlegelses kabel til dette og ha det klart om ikkje så lange, må sikkert kjøpes uten om spilleren. navigasjons program kan dere laste ned i forumet deres, da det ikkje følger med i fra dei (krever at dere har bruker da, men er for gjort å lage seg ein) og til dei som har harman/kardon høytallere og forsterker så vil dette virke fint med denne spilleren det står litt om spilleren på E46 fanatics og på dynavin sine sider
tefinstad Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Hei. Er det mulighet for å koble til forsterker på denne? Alltså vanlig linjeutgang?
pmg Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 ja det skal ikke være noe problemer. Jeg er i kina nå så antar jeg har med en hjem å leke litt med
pmg Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Da har jeg endelig fått den første spilleren. Tok litt tid men nå ligger den å venter på hotellet. Ser for meg en pris på 6000kr ink frakt hvis noen skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå