Gå til innhold

Dynavin OEM 7" navigasjonsenhet til BMW e46

Anbefalte innlegg

Skrevet

FEATURES

Single DIN mounting chassis

Motorized touchscreen car Multimedia AV player

Beautiful pictrue OSD touchscreen function

SD card slot and mini-USB port

full I-POD function control

Great 45Watts x 4 sound output

DVD support discs played:DVD,DVD-R,DVD-RW,DIVX,MPEG4,CD,CD-DA,CD-R,CD-RW,MP3,WMA,VCD and SVCD.

Electronic and mechanical anti-shock system

Video system:Auto ,NTSC and PAL

TV receiver function with PAL;PAL N;PAL M;NTSC and SECAM

Video system:7-inch Digital LCD(16:9)

Horizontal resolution:800x480

Four preset EQ and manual control

Rear monitor video output

4-CH RCA line out for headrest monitor

FM/AM preset 30 station(AM 12 /FM 18)

Built-in RDS function

Full-function remote control

Built-in Bluetooth funciton

Built-in Navigation(GPS)system

Skrevet

Litt usikker på pris enda. Skal bestille opp 2stk for å prøve. Så da er spiller nr 2 til salgs. Om det er en bra enhet så kommer jeg til å få tak i flere.

Da jeg pendler til kina nå i forbindelse med jobb så er prisen blitt noe billigere. sparer litt frakt kostnader men er begrenset hva jeg klarer å få med meg.

Skrevet

Om du ikke har navi fra før så vil jeg tro du trenger gps antenne. dette skal jeg finne ut av og oppdatere svaret så fort min kontakt er på nett.

Har du navi fra før så er det nok bare å bytte ut den du har og montere dit denne. Trolig så må du trekke om GPS antennen din da GPS enheten til bmw er montert i bagasjerommet og denne enheten har alt innebygget

• 3 weeks later...
Skrevet

har følgt litt med på sidene til dynavin så kan nevne noe av det som har blitt sagt der

alt som ein trenger til å bytte i fra vanlig cd spiler følger med, både adapter til praface og facelift (to forskjellige tilkoplinger i fra bmw, rund og stift) gps sender, ledninger til multiratt følger med sånn at det fungerer, mikrofon, pluss masse rca ledninger til forsterker, kamera, ipod og usb.

det einaste ein trenger for å montere denne uten om det som følger med er ei ny ramme til acen som flytter den ned der som oppbevarings rommet er.

for dei som navigasjon så er det litt meir arbeid, dere trenger ein forlengelses kabel i fra spilleren framme og bak, ellers er det pnp.

dynavin har sagt at dei skal lage ein forlegelses kabel til dette og ha det klart om ikkje så lange, må sikkert kjøpes uten om spilleren.

navigasjons program kan dere laste ned i forumet deres, da det ikkje følger med i fra dei (krever at dere har bruker da, men er for gjort å lage seg ein)

og til dei som har harman/kardon høytallere og forsterker så vil dette virke fint med denne spilleren

33ekf38.jpg

det står litt om spilleren på E46 fanatics og på dynavin sine sider

• 6 months later...
Skrevet

ja det skal ikke være noe problemer. Jeg er i kina nå så antar jeg har med en hjem å leke litt med :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg endelig fått den første spilleren.

Tok litt tid men nå ligger den å venter på hotellet.

Ser for meg en pris på 6000kr ink frakt hvis noen skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...