Gå til innhold

Phono-utganger på stanard BMW Business CD


Anbefalte innlegg

Hoy!

Bare for å nevne det med en gang: Jeg har NULL peiling på anlegg, så derfor håper jeg på litt hjelp her...

Jeg vurderer å kjøpe en slik billigsub (rør) fra Bilxtra til 295,-. Men jeg trenger da 2 ledige phonoutganger på spilleren. Jeg har et originalt HiFi-anlegg med 10 høyttalere i bilen fra før. (320D e46 99 mod). Noen som kan svare meg om jeg har 2 ledige utganger? Og evt noen som har kommentarer til subben? Vil det hjelpe mye på lyden med en sånn en, selv om det ikke akkurat er det beste du får på markedet.

Mulig jeg har glemt noe viktig informasjon her, men dere får i så fall si fra. Jeg har ikke peiling! :P Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke phono utganger på bilen din, men du kan jo hente signalet fra høyttalerkablene bak...

Enten er det slike koblinger på subben eller så kan du kjøpe overgang som omgjør signal fra høyttalerkabler til phonoutganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det er rett og slett ikke phonoutganger på original BMW-spiller? Var innom Bilxtra tidligere i dag, og fikk høre at det også gikk an å koble på høyttalerne bak. Men vil kvaliteten tape seg mye da? Eller er det kun hørbart for "det trente øre"? Evt andre negative sider ved å koble direkte på høyttalerne? Er jo mer praktisk mtp trekking av kabler da...

Må evt få sjekket opp om det følger med slike overgangskabler i pakken. Er vel sikkert ikke så veldig dyrt uansett, om jeg må kjøpe i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...