Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 sto på 240 000 når jeg tok den av trur jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 okei, den virker veldig fin, så tydligvis ikke vært hærja alt for hardt med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 den har stått på bien min so har hatt automat også. så er jo begrensa hva den har vært med på.. samt det var anti spinn på bilen min når jeg kjøpte den så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 den har stått på bien min so har hatt automat også. så er jo begrensa hva den har vært med på.. samt det var anti spinn på bilen min når jeg kjøpte den så Antispinn på en M535Ia ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 jepp.. det satt en magnet ventil som sto under gasspedalen, den var koblet til ABS ledningsnettet.. så fort den begynte å spinne så slo den ventilen ut og dytta gasspedalen ut.. skvatt noe SINNSYKT første gang det skjedde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hehe, nå er vel diffen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hehe, nå er vel diffen solgt? Solgt igår hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå