Vikingen Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 har nå noen ASA AR1 felger liggende, 1 sett, noen er litt kant kjørte, har ikke brukt de selv, bytta bare med noen andre felger. innpresset står ikke, det er splitfelg så det er mulighet for "bygging" derfor er det nok ikke satt noe innpress, dekka som sitter på 225/40 zr18 ett dekk er revna langs innsida, aner ikke hvordan dette har skjedd, resten av dekka virker som er i grei stand. kan prøve å ta noen bilder med ett hakket bedre kamera i helga vis det er av interesse her =) 4x100 boltsirkel, har prøvd de på e30 touringen min, å spacere foran på en cm eller 2 er mulig man trenger, men kledde bilen syns jeg. selger fordi je ikke er noen fan av spacere... bud ønskes!(2500 minst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmere39 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 byr 1500 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 notert vis je sku bli sittene med dem for lenge, men kunne tenkt meg litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 buuuump, skal få tatt noen bedre bilder i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 bumper igjen, er utplassert å bor ikke der felgene ligger nå forr tida, så har enda itte fått surra meg tell å ta nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 BUmmPP med nye bilder ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 BUuuuuuuuuUUUUUUUmp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 ei litta bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 bump=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 hvor ligger våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Enten i Østfold eller i Solør. Ut i fra dialekten han skriver tipper jeg Solør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Han bor like ved vålerbana i solør ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 stemmer, er i solør, itte lange biten unna bana der, går motorsport mekaniker linja her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 buuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 BUmP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå