Tommy89 Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Morn, ska skifte bremserør på e36 (forbanna rust:P) så da lurte jeg bare enkelt og greit på om det er vanlige flenser på bmw, eller om det er dobbeltflens? kjenner jeg virkelig håper på enkelt flens:p usikker på om detta går under teknisk eller hva det går under, så prøver meg her:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Det går under Teknisk Hvis doble flenser er hva jeg tror det er, er det doble flenser på BMW. De har komplette bremserørssett ganske billig på KOED, bare et lite tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Tyske flenser, eller doble er de greieste å jobbe med å få tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 da bomma jeg gitt! beklager for feilpost! men takker for svar folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Fikk tak i komplett sett med bremserør til e30'en min på biltema. 299,- tror jeg. De har garantert til e36 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Jaok, takk for tipset:) men har noen meter med rør på en sånn rull så får prøve å bruke opp det først;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå