Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EDI Created etter 6 dager, er dette normalt? Ingen pakke ankommet norge, så jeg kan spore via posten heller. Hadde aldri bestilt derfra når det tar mer enn 1 uke! Går jo fortere fra hong kong enn over fjorden her.

Skrevet

Godt mulig det tar litt tid. Men så får du gode priser, godt utvalg, serviceinnstilt holdning og en helvetes godvilje til å ordne opp etter seg om noe mot formodning skulle vise seg å ha gått galt under sending/levering...

Du må jo også huske at det nærmer seg vår og MANGE bestiller deler til bilene sine akkurat nå for å være klare til våren.

Gutta på koed somler ikke med vilje bare for å irritere deg vettu ;)

Skrevet

Koed er en veldig seriøs butikk! Sinnsykt bra service og god service. Men har dårlig erfaring når det gjelder både pris på frakt og hvor lang tid det tar. Har et par ganger ventet nesten en måned på en pakke med deler. Det var visst fordi det var et par ting de ikke hadde på lager, og som måtte sendes fra hovedlageret i Tyskland. Men hadde jeg visst det skulle ta over et par uker så hadde jeg heller delt opp bestillingen slik at det de hadde på lager hadde blitt sendt med en gang. Og nettsidene har en merkelig måte å beregne frakt på, husker jeg hadde en bestilling på et par tusen kr, som bare var masse smådeler som skruer osv (den største delen var vel bremseskjold). Frakten kom på over 700kr! Tror aldri jeg har betalt under 300 kr for frakt derfra.

Ellers har jeg bare gode erfaringer! Har vel kjøpt deler derfra på mellom 10 og 20 lapper det siste halvåret, og det har aldri manglet noe, fått feil deler eller lignende.

Skrevet
Koed er en veldig seriøs butikk! Sinnsykt bra service og god service. Men har dårlig erfaring når det gjelder både pris på frakt og hvor lang tid det tar. Har et par ganger ventet nesten en måned på en pakke med deler. Det var visst fordi det var et par ting de ikke hadde på lager, og som måtte sendes fra hovedlageret i Tyskland. Men hadde jeg visst det skulle ta over et par uker så hadde jeg heller delt opp bestillingen slik at det de hadde på lager hadde blitt sendt med en gang. Og nettsidene har en merkelig måte å beregne frakt på, husker jeg hadde en bestilling på et par tusen kr, som bare var masse smådeler som skruer osv (den største delen var vel bremseskjold). Frakten kom på over 700kr! Tror aldri jeg har betalt under 300 kr for frakt derfra.

Ellers har jeg bare gode erfaringer! Har vel kjøpt deler derfra på mellom 10 og 20 lapper det siste halvåret, og det har aldri manglet noe, fått feil deler eller lignende.

Tja, synes fraktprisene på større deler er ganske gode. Jeg har betalt 3-400kr for å få paller med deler sendt fra danmark og opp til trappa mi i Trondheim så vil ikke klage på det :) men på småting kan frakta være dyr, men slik er det jo hos alle. Vet ikke hvor mange kroner jeg har lagt igjen på koed, men det har blitt noen 10 000 kronasjer etterhvert :D

Skrevet
Godt mulig det tar litt tid. Men så får du gode priser, godt utvalg, serviceinnstilt holdning og en helvetes godvilje til å ordne opp etter seg om noe mot formodning skulle vise seg å ha gått galt under sending/levering...

Du må jo også huske at det nærmer seg vår og MANGE bestiller deler til bilene sine akkurat nå for å være klare til våren.

Gutta på koed somler ikke med vilje bare for å irritere deg vettu ;)

Ja, prisene er god, men hjelper ikke det når jeg MÅ ha bilen fikset. Fikk beskjed om at det tok max 1 uke. Vanligvis skal det ta 2 virkedager til Norge. Så nå må jeg på BMW/GS å handle deler der, også får jeg selge delene privat eller noe når jeg mottar de fra koed. Det er jo en mulighet.

Skrevet

Hvorfor spurte du ikke om dette på online help biten til koed i stedet for?

Der får du svar tvert.. Fungerer kjempe bra :)

Dette fungerer vell kun i åpningstiden men er jo ett kjempe tiltak.. :)

Ikke noe negativt å si om koed.

Skrevet

Har bare gode erfaringer med koed :)

Eneste som er litt negativt er at leveringstiden kan være litt lang av og til, har selv opplevd å vente ca en måned på deler, andre ganger kan det ta 1 uke og andre ganger 2 uker, det varierer veldig. Men servicen er god og de har bra priser og utvalg, bra kvalitet på delene osv.

Opplevde en gang at det manglet en del som jeg hadde bestilt i en pakke jeg fikk derfra, tok bare å sendte de en mail og forklarte problemet for de. Da beklaget de det som hadde skjedd og sendte meg kostnadsfritt delen som manglet samme dag som de fikk mailen. Allerede 1 eller 2 dager senere (husker ikke helt) var delen hjemme hos meg, det kaller jeg service :P

Skrevet
Hvorfor spurte du ikke om dette på online help biten til koed i stedet for?

Der får du svar tvert.. Fungerer kjempe bra :)

Dette fungerer vell kun i åpningstiden men er jo ett kjempe tiltak.. :)

Ikke noe negativt å si om koed.

Jeg har brukt den, og jeg fikk forklart at pakken var sendt, og at jeg måtte vente før det blir sporing siden pakkene ikke blir registrert før de er i norge.

Dette var før etter jeg lagde posten, men nå i dag tok jeg kontakt igjen, og da mener de at pakken må ha forsvunnet. Noe som selfølgelig ikke er deres feil, men det skulle ikke ta mer tid enn 1 uke når delene var på lager, og det var de.

Så nå må jeg handle hos brages bil og betale litt mer, men det må til, for bilen må på veien i løpet av helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...