Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Burde ringe de og sjekke. Mulig du har bestilt noe de ikke har på lager og det tar tid å få det inn.

Nei. ;)

Skrevet

Var feil sporingsnummer, så i dag lå hentelappen i postkassen gitt. Da er det ikke rart det ikke ble registrert noen pakke i norge via posten ;)

Skrevet
hva er forskjell på koed.no og koed.dk?

Det er samme butikk, bare den ene er for dansker, og den andre for oss nordmenn..

I .Dk butikken må du fortolle varene, da det ikke er med mva her i Norge.

I .No butikken er prisen som står oppgitt, inkl. mva, så pakken slipper den jævla turen innom tollerne ( som bruker evigheter! ).

Jeg bestilte min første pakke derfra iforrige uke.. Bestilte den på Søndag kveld, og fikk den på torsdag, noe jeg er storfornøyd med.. Koed.no er butikken som jeg kommer til å bruke mest fremover..! :-D

Online hjelpen dem har, øverst til høyre er knall!!

Skrevet
hva er forskjell på koed.no og koed.dk?

Det er samme butikk, bare den ene er for dansker, og den andre for oss nordmenn..

I .Dk butikken må du fortolle varene, da det ikke er med mva her i Norge.

I .No butikken er prisen som står oppgitt, inkl. mva, så pakken slipper den jævla turen innom tollerne ( som bruker evigheter! ).

Jeg bestilte min første pakke derfra iforrige uke.. Bestilte den på Søndag kveld, og fikk den på torsdag, noe jeg er storfornøyd med.. Koed.no er butikken som jeg kommer til å bruke mest fremover..! :-D

Online hjelpen dem har, øverst til høyre er knall!!

Ok da vet jeg det takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...