M3cabriolet Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Har en 2004 mod Renault Kangoo varebil som skal selges. den har rullet 99.000km, og fikk utført storservice med regreimskift høsten 2009. vi skiftet samtidig skiver og klosser framme og tromler og sko bak samt brekk-wirene. dette er en 1,2 liter 16v bensin med AC, radio/cd-spiller, fjernstyrt sentrallås, mm. dette er faceliftmodellen, og er grønn metallic utvendig, og grå innvendig. bilen fremstår som meget hel og pen, uten skader og rust. vinterdekk og sommerdekk. Pris er 49.000,- inkl årsavgift for 2010. Moderatoredit (R Andersen); Jeg endret overskriften fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet.
M3cabriolet Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 bump! ingen som trenger en snerten arbeidsbil?
iNthe Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 hadde vært en knall arbeidsbil for min far hadde den vært litt rimeligere men jeg vet ikke, du har vel priset den noe likt av andre tilsvarende til salgs
M3cabriolet Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 ja, synes ikke jeg har priset den for høyt ihvertfall. iom. at "standardfeilene" er tatt, og regreimservice er utført. men om bilen går fort kan jeg sikkert gå ned litt, men under 45.000,- er ikke aktuelt, da er den mer verdt for meg som ekstrabil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå