Gå til innhold

Pro-long smøremidler noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd Pro-long smøremidler?

Er noe motor rens og oljetilsetning, har fått inn noe fra leverandør og titta litt igjennom katalogen å lurte på om de er noe og bruke.

Skrevet

En Nissan Micra 1.0 tjente 1,5 hester og 2nm på hjula tror jeg på Prolong tilsetning i motorolja, kompresjonen økte også. Fikk rundt det samme av å bruke Redline girkasse olje.

Skrevet

hmm ja de sier at det øker kompen på bilen tenkte og ta med meg motor rens og olje tilsetning og få prøvd det ut.

• 1 year later...
Skrevet

Leser en på hjemmesiden til Prolong "prolong.com" så må dette vere eit vidundermiddel. Om det var slik at dette virkelig var så fantastisk så burde det jo vert en haug med tråder der dette ble anbefalt?

Er fristet til å prøve på min 530d men upløyd mark er liksom ikke helt min greie. Hadde jeg hatt problemer av noe slag skulle jeg fylt på men når motoren hørest ut som ny synest jeg det er for risky å hive på noe annet en olje.

Så fint om noen som har brukt/bruker Prolong kunne dele erfaring på godt og vondt.

Er jo flere som forhandler Prolong også her hjemme så går utifra at det derved er en del som bruker det. Finnes også ei norsk hjemmeside men der står det ikke så mye.

Skrevet

Så ved neste oljeskift bør jeg hive på Prolong? Må si det frister etter å ha lest litt på hjemmesiden men synest det burde vert mer skriveri om det vist det var eit slikt vidundermiddel.

Det lover jo mer en hva en skulle kunne drømme om :wink:

Skrevet

Når det gjelder å tilsette stoffer i oljen så er jeg meget skeptisk til det, jeg har aldri kommet til å gjort dette. Jeg bruker kun tilsettningsstoff i dieselen.

Skrevet

ProLong er genialt. smurte opp et lager som som var begynnt å bli litt vel friksjon i, lageret er som nytt enda. Hørt at TK motor i Alta er smått begynnt å smøre alt med dette og. Anbefales på vegne av TK og meg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...