RemyNG Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Er det noen som har prøvd Pro-long smøremidler? Er noe motor rens og oljetilsetning, har fått inn noe fra leverandør og titta litt igjennom katalogen å lurte på om de er noe og bruke.
kbteknik Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 deres tilsetning til girkasser er veldig bra ihvertfall
Dan327t Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hørt at det er veldig bra! Bare hørt godt om det.
Arotished Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 En Nissan Micra 1.0 tjente 1,5 hester og 2nm på hjula tror jeg på Prolong tilsetning i motorolja, kompresjonen økte også. Fikk rundt det samme av å bruke Redline girkasse olje.
RemyNG Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 hmm ja de sier at det øker kompen på bilen tenkte og ta med meg motor rens og olje tilsetning og få prøvd det ut.
Langlo Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 har det på motoren nå, har både tilsetting i olja og diesel... synes bilen har bedre respons, og mye lettere kaldstartet.. anbefales!
Actros Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Leser en på hjemmesiden til Prolong "prolong.com" så må dette vere eit vidundermiddel. Om det var slik at dette virkelig var så fantastisk så burde det jo vert en haug med tråder der dette ble anbefalt? Er fristet til å prøve på min 530d men upløyd mark er liksom ikke helt min greie. Hadde jeg hatt problemer av noe slag skulle jeg fylt på men når motoren hørest ut som ny synest jeg det er for risky å hive på noe annet en olje. Så fint om noen som har brukt/bruker Prolong kunne dele erfaring på godt og vondt. Er jo flere som forhandler Prolong også her hjemme så går utifra at det derved er en del som bruker det. Finnes også ei norsk hjemmeside men der står det ikke så mye.
John Kr Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Har alltid brukt ProLong Diesel + på alle mine biler, aldri hatt noe problemer, går så fint så.
Actros Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Så ved neste oljeskift bør jeg hive på Prolong? Må si det frister etter å ha lest litt på hjemmesiden men synest det burde vert mer skriveri om det vist det var eit slikt vidundermiddel. Det lover jo mer en hva en skulle kunne drømme om
John Kr Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Når det gjelder å tilsette stoffer i oljen så er jeg meget skeptisk til det, jeg har aldri kommet til å gjort dette. Jeg bruker kun tilsettningsstoff i dieselen.
bmwmann24 Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 ProLong er genialt. smurte opp et lager som som var begynnt å bli litt vel friksjon i, lageret er som nytt enda. Hørt at TK motor i Alta er smått begynnt å smøre alt med dette og. Anbefales på vegne av TK og meg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå