Crayzygirl Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hva er grunnen til at tema er stengt??? Skulle skrive inne på et inlegg og da kom det opp....
S.Arnesen Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Tråden er blitt stengt av moderator. Grunnen står som regel i siste innlegg, eller som en Edit i første innlegg..
Crayzygirl Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Tråden er blitt stengt av moderator. Grunnen står som regel i siste innlegg, eller som en Edit i første innlegg.. Hmm...står ingenting der...
Azeton Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Kan det være Topic? Du får mase på moderator og spørre hvorfor
Crayzygirl Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Kan det være Topic? Du får mase på moderator og spørre hvorfor Jeg la bare inn en link ang en sak i malvik Bladet..Og når jeg skulle svare på den fikk jeg opp at tema var stengt... Hmmm...Jaja....
R Andersen Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Det er ikke jeg som har stengt tråden, men jeg vil tro at den som har stengt den har gjort det pga overskriften eller at han mener det er tulletrådmateriale. Jeg skriver alltid hva grunnen er i tråden ved stenging.
Rabies Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 er vel fordi vi allerede har en "bmw nevnt i media" tråd, og det hadde blitt litt rotete hvis vi skulle ha en ny tråd for hver sak
Crayzygirl Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 er vel fordi vi allerede har en "bmw nevnt i media" tråd, og det hadde blitt litt rotete hvis vi skulle ha en ny tråd for hver sak Okei
Crayzygirl Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Det er ikke jeg som har stengt tråden, men jeg vil tro at den som har stengt den har gjort det pga overskriften eller at han mener det er tulletrådmateriale. Jeg skriver alltid hva grunnen er i tråden ved stenging. Okidoki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå