m0lliz Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Hei! har en bil som jeg vurderer og kjøpe men den har noe problemer: ¨ takluke, å vinduer virker ikke, hva kan være årsaken?? bilen går ujevnt på tomgang, står simons effektanlegg på fra kat, kan det være årsaken? trenger svar asap! kjøper den i morgen vis det ikke er dyre rep.. Mvh Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Vindusproblem og takluke er bad problem.. ujevn tomgang kan være mange årsaker til. Alt dette trekker jo veldig ned på prisen på bilen sevfølgelig Alt på en bil kan jo repareres .. kan fort bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 tror det med vinduet kan være komfort relet eller hva det heter.. eller det kan være den styre enheten som ligger på gulvet på fører siden vis jeg ikke tar helt feil.. jeg er ikke noe mekaniker men det som var gale på den ene e36en jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Tidlig e36 er ikke kjent for godt el nett o.l heller da. Da jeg kjøpte is'n min var det kluss med vinduer og takluka virket sånn annen hver dag. Det var ikke releet men elmotorene og dårlig ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 holder på og jobber med saken på verkstedet nå, hvor ligger vindusreleet? ser han som hadde den før meg har kjøpt ny vindusheis fra gs for en tid tilbake.. ligger releet under sete ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Lurer på om det ligger bak hanskeromnet men er ikke sikker:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå