kjellke Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Prisant. Behjelpelig med frakt? Hvor holder du til? Svar gjerne på PM:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 har ikke noe pris på den. mista litt lysten til og selge den pga jeg vet det ikke er mye som skal til for og få den fin:) jeg holder til i telemark(porsgrunn/bamble) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 mulighet for å ringe deg og evt komme å se på den ? Bor i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 ja bare og komme det. trur jeg kommer til og måke den ut osv til søndag. så hadde vell passet best da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Hei jeg er int, har sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Sorry O.T. Men sifra hvis du vil selge de skinndørtrekkene løse da. Så fremt de er i sort skinn og er manuelle vindu på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 er ikke manuelle vinduer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 bilder`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå