bmw_740_e38 Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Noen som har erfaring med BMW E24 633i? Har sikla litt på en slik, hvordan er dem med rust? kjøre osv.....
FredrikE24 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Kan du komme med mer info? Har erfaring med gamle BMW E24r.
FredrikE24 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Rustmessig er dem nok ikke så ille, ruster nok mest i bakskjermer, kanaler og rundt bagasjelokk. Hvordan de er å kjøre avhenger veldig av hvordan forfatningen er i for og bakstilling. Kjøpte min bil og den var elendig å kjøre, bytta dempere og gikk over forstilling(stramma løse skruer ). Nå er den helt ålreit, men såklart, man merker det er en gammel bil, men er ikke noe problem å kjøre langt med de, man sitter godt og de sitter godt på veien. Man må rett og slett lære seg å kjøre de, når man blir vant til det så er det ikke så verst Er biler med sjel. Er alt i alt fornøyd med bilen min, er 18 år og er førstebilen min. Gøy å ha en såpass spesiell bil. Fredrik
bmw_740_e38 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Er en spesiel og kul bil ja med fint karosseri. Eneste rusten som skal være på den er litt i innerskjermer og motor rom og feste til skjermer. Men har ikke fått noe svar på hvor omfattende det er enda. Ellers så må kickdown wire kobles til og bytte lås på bagasjeluke og få i orden soltak, motor til soltaket går så er sikkert en wire eller noe som er problem. Ellers så følger det med noen nye deler til bilen. Er blitt byttet dynamo, starter, olje med filter i motor, plugger med ledninger og olje på kasse. Nye baklampe glass, nye bremser og dempere rundt om, eksos+++ Så mye av det som er slitasjedeler er byttet på den. Bilen er en 76mod 633CsiA, første årgangen. Sett litt på finn og autodb og ser de ligger fra 70.000kr og oppover ettersom tilstand.
FredrikE24 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Høres ut som en ok bil det, må regne med litt sånt på en gammel bil. veit du understellsnummer på den? Eller Skiltnummer?
635csi Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Rust i innerskjermer kan fort balle på seg, så du må hvertfall få rede på hvor omfattende dette er. Nye framskjermer er heller ikke billig. Ellers så må jeg bare si at du har tatt et fornuftig valg av karosseri
bmw_740_e38 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Bare få avklart litt med rusta av selger da jeg får tak i ham. Skilt og karosseri nummer har jeg ikke her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå