Terje325i Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hei. Noen her som har byttet ut den åpne diffen til en med lsd? Hvilke merker er å anbefale, og hvem her i landet selger lsd-sperrer? Og ikke minst hvem tar på seg å installere? mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg har en quaife på min, er veldig fornøyd. Quaife leverer torsen differ med livs tidsgaranti. Kjøpte min fra birds garage i england, god service. Vet andre har blitt fornøyde med kaaz sin lamell diff også. Men har ingen erfaring med den. Tror ikke det er noen i norge som selger diff bremser. Men vet at GS skal starte å selge det ganske snart. Jeg fikk min montert på autoteknikk på kolbotn. Vet at alf lie også kan gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Ja, har lest på diverse bmw-forumer at mange skryter av Quaife Det enkleste(og muligens beste) hadde vært om GS begynte å selge diffsperrer, for dei monterer vel også? Litt lettere for kunde om det skulle oppstå problemer da. Hvor har du hørt at GS skal starte å selge lsd-sperrer da? Har du noe mer utdypende info angåene det? mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Var morgan selv som skrev dette i en tråd. Tror den handlet om gs preformance produktlinjen. Beste er vel bare å ta en tlf til GS og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Ok, jeg får gjøre det da. Takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Ble det noe LSD på deg eller? Ser ut som du har solgt den bilen? Evt selger Schmiedmann. Og nå finner jeg igjen tipsene til Niklas på verksted i Oslo-området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Quaife diff er ganske bra, og alle som driver med 4x4 ombygginger er utrolig flinke med å montere diffsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå