TargaBMW Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Relativt strøken BMW 518i, sist eu godkjent i 2002, siste eier eldre mann på 92 år. så har stått lagret tørt og fint, var på eu i fjor sommer og fikk en 2 er feil som vist på bildet, men har stått en stund, vet at batteri må festes etter at jeg byttet batteri når det var kuldetider ny baklykt følger med. skal ha 7000 for den hvis jeg skal selge den Orgianlt BMW verktøy er komplett (sjeldent) bilen er godt tatt hånd om, men har 1 liten bulk bak og en foran, se bildene, lite rust, men er jo en gammel bil så er litt. Kan byttes i noe, ATV, crosser, bil, tv, Kom med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Har du fikset toerfeilen? Er det foringene, eller rust i innfestningene som utgjør feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TargaBMW Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 forrige eier har byttet foringene, noe mer vet jeg ikke om bilen, annet enn at jeg har hentet ut informasjon om alle tidligere eiere, BMW Norge har blandt annet vært tidligere eier av bilen. Jeg har for mange biler nå, og ikke så mye kunnskap samtidig har jeg begynt på lastebil lappen så får ikke tid til å fikse så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TargaBMW Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå