stizzen Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Da var tiden inne for at jeg kjøpte min første bil, og da falt valget på en 520i. Bilder fra annonse (jeg skal ta mine egne bilder etterhvert, oppdatering kommer): Det er en 1998 mod. Informasjon: - Manuell - Shadowline - Kjørekomputer - Sports seter - Hvite blink - Farge: 668/9 schwartz II Ble importert fra tyskland i år 2000. Jeg er 4. eier. Eieren før meg var en eldre herre som nesten ikke hadde kjørt bilen det siste året, men han tok godt vare på den. Hittil har jeg bare funnet en liten rustboble og det mangler en list ved førerdøra. Sports setene er helt strøkne, de er ikke slitt i det hele tatt. Planer for bilen: Holder på Ferdig - M fanger foran - Nye lys bak (sota blink) - Nye sideblink (sota) - Understellsbehandling - Nye sommerfelger 19" - Coilovers - M spoiler på bagasjelokk - Facelift lykter foran - Nytt anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg trenger litt hjelp her Jeg har en CD veksler baki bilen med plass til 10 CD'er, men jeg aner ikke hvordan jeg kan få hørt på CD'ene Jeg har prøvd å lese litt i håndboka, men siden bilen er importert så er manualen på tysk, og jeg kan absolutt ikke tysk Spilleren(reverse RDS): Kontrollen til CD veksleren: Hadde vært fint om noen kunne hjelpa meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Nydelig E39, syns de bildene kler svart veldig godt! Hvordan svartfarge er det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer med kjøp av førstebil Så jo slettes ikke værst ut dette her. Clean og tøff bil. Hva slags sommerfelger er det på denne? Blir bra med flere bilder, samt også av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Lapin Kulta: Takk Skal finne ut akkurat hva slags sortfarge det er seinere ///Kristian: Takker Sommerfelgene, 17" SSW felger. De skal nok fornyes i løpet av 2010 en gang De skal i alle fall shines opp før sommeren Ingen som vet noe angående spørsmålet mitt over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Knallpen bil Sort E39 shadowline er ikke feil Et lite tips. Bytt ut nyrene i fronten til facelift. Blir knall sammen med M-fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Cd veksleren sender ut radiosignaler. Trykk på scan, så finner den frekvensen. 88.3 på min forrige bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 bmwkizn: Takker, og takk for tipset angående nyrer, jeg skal se på det B m w 5 2 5 i: Jeg fant det faktisk ut under kjøring i dag Men takk like vel Noen som har noen forslag til nye sommerfelger? Hvordan vil 19" se ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Jøss, tøft at flere på TAF tar til vettet og kjøper seg E39 Bilen ser skikkelig bra ut, shadowline er utrolig pent. Vurderer du senk ? Har et sett med 40/20 FK fjærer med TÜV godkjenning som jeg godt kan selge. Facelift nyrer gjør seg virkelig, har selv montert det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Jo, takk for det Det hadde enten blitt e39 eller e34, men valget endte på e39 Blir nok senk etterhvert, men det har ikke 1. prioritet akkurat nå Tenker da på kjøpe coilovers når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Var ute og rægga litt i dag, fikk tatt noen bilder, men de blei ikke akkurat så bra. Mobil kamera, mørket og greit snøvær er ikke akkurat oppskriften på gode bilder, men her kommer i alle fall 3 av bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Fikk tatt noen nye bilder i dag Jeg er ikke akkurat god med kameraet, men jeg fikk i alle fall knipsa litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Nå har jeg endelig fått bestilt noen godsaker fra Koed: M5 fanger Sorte sideblink Baklys: krystall, Rød/Sort Blir mere før sommeren, men jeg kan ikke tømme brukskontoen helt med en gang. Andre ting som kommer etterhvert: M5 bakfanger M5 leppe på bagasjelokk M5 speil Facelift lykter foran Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Blir bra dette med desse planene:) Stå på E39 ruuler.............! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 bmwkizn: Takker, og takk for tipset angående nyrer, jeg skal se på det B m w 5 2 5 i: Jeg fant det faktisk ut under kjøring i dag Men takk like vel Noen som har noen forslag til nye sommerfelger? Hvordan vil 19" se ut? ser ut som en fin bil . på sidden min kan du se hvordan 19" blir på en e39 . synes 19 er et must !! på så stor bil , men da må du senke litt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå