Mikkel Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 ønsker og kjøpe alpina senterkopp/kapsler til mine Alpina felger. Send PM med bilde og dim. må passe mine felger se bilde lenger ned om det hjelper felgene er da 16'' med 4x100 bolte sirkel.
Mikkel Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Selg ikke koed slike da?? ja jo om jeg ikke tar feil så gjer nu di det. men di var til 1000kr? litt mye får noen alu deksler til slitne felger
manta-a Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Hehe kan jo kjøpe av deg de slitne alufelgan æ=)Har og noen 17 toms leggan og=)
Mikkel Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Hehe kan jo kjøpe av deg de slitne alufelgan æ=)Har og noen 17 toms leggan og=) hehe trur nåkk jeg skal beholde di skjøl må ha noe til sommerfelger
manta-a Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Tenkt på en byttehandle æ vettu=)Siden æ har flere sett med 17=)
Trond e30 cab Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Har ikke jeg heller, men har fått tak i senterdeksel til både bbs og alpina på ebay.de Ta en titt der og ikke er det dyrt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå