StianLgs Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Såg bra ut denne En enkel og billig mod du kan gjøre er å hive på M50b25 innsug. Da dette er større og bilen blir merkbart kvikkere.veit ikkje kor mykje det er å hente på hester,men fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Takk for tipset! Hvor får jeg kjøpt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 tøff bil:D vil ha sånn jeg også men en ting.. bare jeg syns sideskjørtene er satt på feil side? eller er det flere som er enige med meg?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Ehm, det er ikke sideskjørt på den etter hva jeg kan se Men finfin bil, det er det absolutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 uuups:$, bare veldig fin og lakkert kanal da:D det skal han ha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Ehm, det er ikke sideskjørt på den etter hva jeg kan se Men finfin bil, det er det absolutt... ser du ikke at det er sideskjørt på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Flott E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Takk! Er ikke ettermontert sideskjørt nei. Eneste som er av "styling" er M3 fanger, speil og E46 leppe på bagasjeromslokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Såg bra ut denne En enkel og billig mod du kan gjøre er å hive på M50b25 innsug. Da dette er større og bilen blir merkbart kvikkere.veit ikkje kor mykje det er å hente på hester,men fungerer bra. Ser du ikke at det står M50 manifoild på den allerede? Dessuten er det M50 motor som står på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Står dette på manifolden en plass? Bare så jeg får det bekreftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Det er jo en m50 motor, ser det på oljepåfyllinga blandt annet, m52 har oljepåfylling ifremkant av motor, denne har inne med torpedoveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 pen bil! ser bra ut med cf panser. er det vinterhjul som står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå