Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, var å hentet en ny bil på fredag, men da jeg kom dit var det mange "nye" feil som var.

Vindusheiser virker ikke, el takluke virker ikke, vindusviskere virker ikke, speedometer og cd spiller har ikke strøm.

Alt dette er helt dødt! bilen har vært på eu kontroll i rom julen der ihverfall vindusheiser, viskere og speedometer MÅ virke for å gå igjennom som den gjorde!

Jeg har fått meg meg bilen hjem og skal ta den med på verksted i morgen (Snarest mulig) !

Det som er pussig er at det 2 ganger har skjedd nå at alt det der har funket i kanskje 15 sekunder før det slutter, så min gjetting er at det er en dårlig kobling en plass.

Kan dette stemme?

andre tips?

bilen starter også litt vanskelig når den er varm? hva kan dette skyldes?

takk for svar:)

Skrevet

Du skriver ikke hvilken modellserie...

Jeg antar e34 og vil derfor be deg sjekke sikringen til Grundmodulen samt sjekke grunnmodulen. Den ligger under baksetet. Sikringen ligger endten under baksetet, eller i motorrommet avhengig av hvor du har batteriet.

Skrevet

hehe, nei det gjorde jeg ikke, stressa vett!

men ja 89 mod, 520 e34 :) ja vi får se hva de finner ut i morgen, håper å få de på gs bildeler til å sjekke i morgen !!

Skrevet

vel, måtte vente til torsdag...

Det som og skjer er at alt det der KAN fungere i kort tid, i dag hørte jeg på musikk i hele 2 minutter, helt til jeg skulle slå på vindusviskerene! og da sluttet begge deler å virke..

hva kan dette være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...