Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmsw, forstår godt hva du mener. Men det var kanskje litt feil plass og ytre dine meninger angående informasjon som kommer i trådene som da ikke har en referanse til BMW i form av habil dokumentasjon. Men jeg kan opplyse om at tomerikk virker meget habil på området BMW, så det er fakta du kan sette din lit ved. Men at det generelt kan henvises mer til informasjon, som f.eks bmw dokumenter. Det er jeg enig i.

Skrevet

Det var ikke meningen å virke kvalm på noen måte. Blir bare dumt om noen søker opp ting på et forum og det ikke er fakta. Viktig å opplyse om at det er antatt, da blir det tat på en helt annen måte. Dette er jo forsåvidt et seriøst forum hvor jeg selv også søker mye etter hjelp på problemer og blir da oppgitt om jeg får svar som ikke er fakta :)

For å ha sagt det så virker det fortsatt noe snodig at det skal ta flere dager at display blir oppdatert etter montering av ny sensor og også at den har noe med IAT sensor å gjøre - det virker helt usannsynlig. Derimot med flere starter/tenning av på så er det mer sannsynlig, men mulig det er feil og den trenger tid. Sikkert ikke mange på BMW som har svaret klart på det spørsmålet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...