matsn Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 flyet er brukt men fremstår som 98% strøkent. Har ett vingespenn på 1meter og 55cm. alt følger med. eneste du trenger selv er en 4 kanals sender og mottaker så er du i luften. Selges kr 2500. Bilde er dårlig men man ser hva det er ivertfall. dette er en sports trainer. må hentes i bergen.... Kan byttes i bmw felger.
matsn Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 opp med seg. dette er strålende finværs leke. utrolig gøy og sportslig fly. flyr som en drøm og er rikelig med power i dette her.
matsn Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Bergen:) Kan sendes hvis ingen i bergen er interessert men da kommer selvfølgelig frakt i tillegg.
FredrikE24 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Så ut som et fint fly! Har selv 4 fly, og skal bygge en ny Katana nå, har 2 glow helier også(Robbe Futura Nova og Raptor 50 V2), fly modellfly er utrolig lærerikt, en morsom og hyggelig hobby Dette ser ut som en fin nybegynner modell
matsn Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 åå okei fler enn meg som har litt da:) ja dette er en kjempe nybegynnermodell men i tilleg en litt avanset grunnet ca midt vinget flyr den fint som en trainer gjør men om man vil er det bare å gi bånn gass å kjøre litt akro:) så er ett kjempe fly men på grunn av for stor fly park må jeg kutte ned litt. har også en edge 540 2 meter jeg skal selge som er annonse på her også er kanon fly for de som er hakket forbi trainer:) utrolig snilt fly i luften og kan fint henge etter propellen på litt over halv gass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå