Gå til innhold

komplett la flyer 40 size med 52glow motor i selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

flyet er brukt men fremstår som 98% strøkent. Har ett vingespenn på 1meter og 55cm. alt følger med. eneste du trenger selv er en 4 kanals sender og mottaker så er du i luften. Selges kr 2500.

Bilde er dårlig men man ser hva det er ivertfall. dette er en sports trainer. må hentes i bergen.... Kan byttes i bmw felger.

2deuawkxo89mwe6k0ag1.jpg

Skrevet

opp med seg. dette er strålende finværs leke. utrolig gøy og sportslig fly. flyr som en drøm og er rikelig med power i dette her.

Skrevet

Så ut som et fint fly! Har selv 4 fly, og skal bygge en ny Katana nå, har 2 glow helier også(Robbe Futura Nova og Raptor 50 V2), fly modellfly er utrolig lærerikt, en morsom og hyggelig hobby :)

Dette ser ut som en fin nybegynner modell :)

Skrevet

åå okei fler enn meg som har litt da:) ja dette er en kjempe nybegynnermodell men i tilleg en litt avanset grunnet ca midt vinget flyr den fint som en trainer gjør men om man vil er det bare å gi bånn gass å kjøre litt akro:) så er ett kjempe fly men på grunn av for stor fly park må jeg kutte ned litt. har også en edge 540 2 meter jeg skal selge som er annonse på her også:) er kanon fly for de som er hakket forbi trainer:) utrolig snilt fly i luften og kan fint henge etter propellen på litt over halv gass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...