Torsh Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hei folkens. Fått ett problem med varmeapparatet i min Bmw 520 E39, 1996 mod. Modellen uten aircodition. Saken er den at luften inn i kupeen kommer og går. Kan høres ut som viften slår seg av og på i visse mellomrom. Har vært å riglet litt på viftemotoren, og da virket den en stund. Kan jeg være nødt til å bytte den? Jeg fryser, og lurer derfor på om noen har opplevd det samme og funnet en løsning på mysteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Er vel på tur til de evige jaktmarker. Børstene som er gåene tenker jeg. De er ikke byttbare Koster jo ikke en formue for ny vifte.. (ca 1600) .. ja jeg har vært kald jeg også.. se link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torsh Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Ok får prøve det Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 linken din trenger en "oppgradering" Virker ihvertfall ikke hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå