jorg1s1 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Vurderer å kjøpe Supersport senkesett til E30'n min nå. Noen som har erfaring med dette merket? Hvor stivt er det? Og ikke minst, hvordan er kvaliteten? Burde jeg velge et annet merke (FK og Wietec er alternativene, da disse er de eneste som har 60/60 senk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ish Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Hei, Hvis det er noe som aldri kommer på en av mine biler igjen så er det Supersport-produkter. Jeg hadde et justerbart (coilover) senkesett til en 318ci jeg hadde, og etter ett års bruk var tilstanden følgende; 1. Rust på begge ytre fjærer foran 2. Rust på begge bakfjærer 3. Rust i gjengeparti for høydejustering foran, begge sider 4. Begge bakdemperne fullstendig utslitt (ingen dempemotsand what so ever). Mitt råd er å holde deg langt unna disse produktene og legg heller noen lapper ekstra og få noe som er holdbart. Mvh Ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 å jeg som akkuratt har skjøpt et slikt sett.....jaja man lærer av sine feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Har hatt supersport justerbart på min e46ci i ca 10 000km. Funka bra det, men jeg bytta det ut med koni dempere og eibach fjører rett og slett fordi det var altfor stivt for min smak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Gode erfaringer med supersport justerbart for E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå