SSM Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 ALT selges utenom motoren og girkassen. Jeg oppdaterer en liste i første post så snart noe er solgt. Engelsk bil. Bilen er Techno-Violette Metallic. Sort Vader stoff interiør, førerstolen (høyre) har et veldig lite hull nede på sidestøtten og ellers normal bruks slitasje. Resten av interiøret er pent, sort taktrekk uten takluke. Rutene er tonede, det er hvertfall veldig bra gjort og har en bobble på bakruta. Front lyktene er slike hele med bliklyset inkludert og angel eyes, desse er jo selfølgelig motsatt siden det er RHD bil. Liten sprekk i front fanger. NBNB!! Det er budrunde på interiøret, starter på 10.000,- kun komplett! Er åpen for bud og kan sende. Befinner seg på Bømlo i Hordaland. Tlf 99790899 -Speil SOLGT -Sidelister SOLGT -Facelift og front plate SOLGT -Panser SOLGT -Frontfanger SOLGT -Sideskjørt SOLGT -Hekkfanger SOLGT -Ratt SOLGT -Frontlykter SOLGT -Ledninger til kjørecomputer SOLGT -Bryter til tåkelys SOLGT -Vinge SOLGT -Fremste del av mellomaksling SOLGT -Karosseri med dører SOLGT
SSM Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Opp sann, da var annonsen komplett tenker jeg! Still helst spørsmål i tråden her, så slipper alle å spørre om det samme på PM. Er du seriøst interessert og SKAL ha noe så tar vi det på PM.
SSM Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Budrunde, starter på 10.000,- tenker jeg
Dirty Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Budrunde, starter på 10.000,- tenker jeg 10 tusen som start bud på et slitent alcantara? byr 7000.-
SSM Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Bud notert. Det er ikke noe serlig slitt vil jeg påstå da men
Kenboy82 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Heisann.. Lurer på pris på front og bak fanger. Mvh Kenneth
SSM Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Dørene er strøkne, ikke i alu. Pris uten ruter er 3400,-
muhle Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 hei passer sideskjørtene sedan?? pris du tengte på de
SSM Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Husk at frontlyktene har den opphøyningen i lyset på venstre siden og ikke høyre siden. 3000,- for begge lyktene, ingen lekkasjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå