SSM Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Okey, mye skal du ha for framskjermene? 500,- pr stk med blinkers?
SSM Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Nei, har kun solgt det som står listet i første post.
SSM Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Hvor mye skulle du hatt for spoilern? Hva byr du? Vil hvertfall ha over 1000 lappen.
Torminator Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Hva skal du ha for mellomaksel, travers og diff? Stand på dette? Hva er km.stand?
SSM Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Hva skal du ha for mellomaksel, travers og diff? Stand på dette? Hva er km.stand? Når jeg kjørte bilen så hørte jeg ingen ulyder fra drivverk og det jeg har sett visuelt så lekker det ikke noe olje eller slikt bakover. Bor du slik til at du kan komme å hente det da eller? Vet ikke hva jeg skal ta for noe sånnt jeg, men hadde tenkt 8000,- for hele bakstillingen med bremser og alt. Men vet ikke om det er mye eller hva det er. Bare å komme med et bud eller et forslag så tar jeg en vurdering. ALT skal jo bort så
Martlu Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Hva er budet på frontfanger, bakfanger og sideskjørt?
SSM Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Hva er budet på frontfanger, bakfanger og sideskjørt? Viss du ser i første post så ser du at fronten er solgt. Jeg har bud på 3000,- for sideskjørt og hekk, da blir det hentet.
Torminator Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Hva skal du ha for mellomaksel, travers og diff? Stand på dette? Hva er km.stand? Når jeg kjørte bilen så hørte jeg ingen ulyder fra drivverk og det jeg har sett visuelt så lekker det ikke noe olje eller slikt bakover. Bor du slik til at du kan komme å hente det da eller? Vet ikke hva jeg skal ta for noe sånnt jeg, men hadde tenkt 8000,- for hele bakstillingen med bremser og alt. Men vet ikke om det er mye eller hva det er. Bare å komme med et bud eller et forslag så tar jeg en vurdering. ALT skal jo bort så Bømlo, er ikke det sør for Bergen en plass? Bor i Molde, Møre og Romsdal, så da er det eventuellt et stykke å kjøre... Hvor langt er bilen gått?
SSM Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Er 2.5 time sør for Bergen. Bilen er gått litt over 150.000km tror jeg det var. 95.000miles eller noe, husker ikke helt
Snake____1 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Pris for bremser med skiver, spindler forran med bærearmer og bærearmer bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå