Gå til innhold

98mod E36M3 3.2l coupe selges i deler! Nå med bilder!

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva skal du ha for mellomaksel, travers og diff? Stand på dette? Hva er km.stand?

Når jeg kjørte bilen så hørte jeg ingen ulyder fra drivverk og det jeg har sett visuelt så lekker det ikke noe olje eller slikt bakover.

Bor du slik til at du kan komme å hente det da eller?

Vet ikke hva jeg skal ta for noe sånnt jeg, men hadde tenkt 8000,- for hele bakstillingen med bremser og alt. Men vet ikke om det er mye eller hva det er. Bare å komme med et bud eller et forslag så tar jeg en vurdering.

ALT skal jo bort så :)

Skrevet
Hva er budet på frontfanger, bakfanger og sideskjørt?

Viss du ser i første post så ser du at fronten er solgt.

Jeg har bud på 3000,- for sideskjørt og hekk, da blir det hentet.

Skrevet
Hva skal du ha for mellomaksel, travers og diff? Stand på dette? Hva er km.stand?

Når jeg kjørte bilen så hørte jeg ingen ulyder fra drivverk og det jeg har sett visuelt så lekker det ikke noe olje eller slikt bakover.

Bor du slik til at du kan komme å hente det da eller?

Vet ikke hva jeg skal ta for noe sånnt jeg, men hadde tenkt 8000,- for hele bakstillingen med bremser og alt. Men vet ikke om det er mye eller hva det er. Bare å komme med et bud eller et forslag så tar jeg en vurdering.

ALT skal jo bort så :)

Bømlo, er ikke det sør for Bergen en plass? Bor i Molde, Møre og Romsdal, så da er det eventuellt et stykke å kjøre... Hvor langt er bilen gått?

Skrevet

Er 2.5 time sør for Bergen. Bilen er gått litt over 150.000km tror jeg det var. 95.000miles eller noe, husker ikke helt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...