SSM Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Har sakt 4000 for bremsene forran til de andre som har spørrt. Men det du vil ha her kan vi si 6000,- for.
Torminator Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Er 2.5 time sør for Bergen. Bilen er gått litt over 150.000km tror jeg det var. 95.000miles eller noe, husker ikke helt Byr 5000,- for mellomaksel, bakre travers og diff dersom du finner en ikke alt for dyr frakt på det.
SSM Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Heh, da blir det på pall med TNR i tilfelle. Kan sjekke opp hva de skal ha. Men 6000,- så er vi enige.
Torminator Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Inkl. frakt da eller? Sikkert dumt spørsmål, men TNR? Hva er det? Sender du med stikkakslinger med diffen?
SSM Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Inkl. frakt da eller?Sikkert dumt spørsmål, men TNR? Hva er det? Sender du med stikkakslinger med diffen? TNR er et transport firma vi har her Jeg ville jo helst solgt hele jævla bakstillingen så jeg slipper å ba av noe akslinger og slikt piss.
leif harald Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Bremseslangene bak, er de like e30 sine? skulle hatt noen som er litt lenger en de e30 har
sector59 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 hvor mye får: for og bak stilling uten diff, evt leige i ei uke
Torminator Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Inkl. frakt da eller?Sikkert dumt spørsmål, men TNR? Hva er det? Sender du med stikkakslinger med diffen? TNR er et transport firma vi har her Jeg ville jo helst solgt hele jævla bakstillingen så jeg slipper å ba av noe akslinger og slikt piss. Ok. Bare interessert i mellomaksel, diff, travers, og muligens stikkakslinger og øvre-indre bærearmer (de fjærene ligger i). 6000,- inkl frakt?
SSM Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 hvor mye får: for og bak stilling uten diff, evt leige i ei uke Heile driten for 10.000,- så henta du da i helgo?? hehehe! Tar deg 1 time å kjøre hertil.
SSM Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Då ligge de på palle? ikke umulig de Da kan eg fiksa vett du! Henge på bilen endo, men palla har eg på jobb så da e kje nåke problem
SSM Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 NB NB NB!!!!! Oppdatert første post med ting som er solgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå