Torminator Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Nope! Pris for bakstilling uten bremser og ytre bærebro da? Med mellomaksel?
Torminator Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Nei, må nok få det sendt... Litt langt å kjøre fra Møre & Romsdal...
SSM Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Hva skal du ha for taktrekket komplett? Det MÅ hentes, kan ikke sende det. Men det kan du få for en tusenlapp med alle håndtakene. Må bare knuse frontruta for å få det ut eneste
Turtiss Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Går ikke å skifte det uten at frontruten stryker med?
SSM Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Tror man kan ta av ene døra og, men beste er å ta ut front elller bak ruta. Min front rute er søppel så jeg kan bare slå den ihjel.
Chrissstian Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Trengs ikke ta ut noen ruter ved og skifte taktrekk, byttet taktrekket i min e36 for 1-2 uker siden, tok ikke lange tida.
Turtiss Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Skal telle penger - dumt du bor der nede - koster jo en formue å hente det (bensin og ferge)
ChristofferGrøtan Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hei, pris på bakluka med spoiler? evt, kun spoiler. sota rutene? PM meg Mvh christoffer
SSM Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Hei, pris på bakluka med spoiler? evt, kun spoiler. sota rutene? PM meg Mvh christoffer Spoileren er solgt som det står i første post, og bakluka er det mer rust på enn at det er verdt å betale frakt på det til Trondheim Rutene i dørene tar jeg ikke ut, begynte å skulle ta ut på ene døra men jeg gav faen i hele driten. Snakk om piss! De flip rutene bak har jeg enda, de er litt lettere å ta ut. Har nå begynt totalribbinga av bilen og delene blir stuet bort. Det meste av plast deksler går nok på skroten så nå må det kjappes på her!
ChristofferGrøtan Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Hei, pris på bakluka med spoiler? evt, kun spoiler. sota rutene? PM meg Mvh christoffer Spoileren er solgt som det står i første post, og bakluka er det mer rust på enn at det er verdt å betale frakt på det til Trondheim Rutene i dørene tar jeg ikke ut, begynte å skulle ta ut på ene døra men jeg gav faen i hele driten. Snakk om piss! De flip rutene bak har jeg enda, de er litt lettere å ta ut. Har nå begynt totalribbinga av bilen og delene blir stuet bort. Det meste av plast deksler går nok på skroten så nå må det kjappes på her! okei, hvor mye for de små rutene da?
SSM Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Hei, pris på bakluka med spoiler? evt, kun spoiler. sota rutene? PM meg Mvh christoffer Spoileren er solgt som det står i første post, og bakluka er det mer rust på enn at det er verdt å betale frakt på det til Trondheim Rutene i dørene tar jeg ikke ut, begynte å skulle ta ut på ene døra men jeg gav faen i hele driten. Snakk om piss! De flip rutene bak har jeg enda, de er litt lettere å ta ut. Har nå begynt totalribbinga av bilen og delene blir stuet bort. Det meste av plast deksler går nok på skroten så nå må det kjappes på her! okei, hvor mye for de små rutene da? En tusing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå