Gå til innhold

98mod E36M3 3.2l coupe selges i deler! Nå med bilder!

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva skal du ha for taktrekket komplett?

Det MÅ hentes, kan ikke sende det. Men det kan du få for en tusenlapp med alle håndtakene. Må bare knuse frontruta for å få det ut eneste :P

Skrevet

Tror man kan ta av ene døra og, men beste er å ta ut front elller bak ruta. Min front rute er søppel så jeg kan bare slå den ihjel.

Skrevet
Hei, pris på bakluka med spoiler? evt, kun spoiler. sota rutene? PM meg :D

Mvh christoffer

Spoileren er solgt som det står i første post, og bakluka er det mer rust på enn at det er verdt å betale frakt på det til Trondheim :) Rutene i dørene tar jeg ikke ut, begynte å skulle ta ut på ene døra men jeg gav faen i hele driten. Snakk om piss!

De flip rutene bak har jeg enda, de er litt lettere å ta ut.

Har nå begynt totalribbinga av bilen og delene blir stuet bort. Det meste av plast deksler går nok på skroten så nå må det kjappes på her!

Skrevet

Mvh christoffer

Spoileren er solgt som det står i første post, og bakluka er det mer rust på enn at det er verdt å betale frakt på det til Trondheim :) Rutene i dørene tar jeg ikke ut, begynte å skulle ta ut på ene døra men jeg gav faen i hele driten. Snakk om piss!

Har nå begynt totalribbinga av bilen og delene blir stuet bort. Det meste av plast deksler går nok på skroten så nå må det kjappes på her!

okei, hvor mye for de små rutene da? :D

Skrevet

Mvh christoffer

okei, hvor mye for de små rutene da? :D

En tusing :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...