Torminator Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Nei, må nok få det sendt... Litt langt å kjøre fra Møre & Romsdal... Uinteressant å sende?
SSM Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Nja tja njaaaaa joo jaaa, det er jo forferdelig mye styr da! Det blir jo på en pall i tilfelle med godsbil som er det beste alternativet. Nå reiser jeg til Oslo i morgen så får ikke gjort så mye denne uken. Men det blir skruing i helga så jeg regner med jeg får tatt ned bakstillingen i helga. Så kan jeg ringe til et frakt firma på mandag å høre på pris om du vil det?
Torminator Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Om jeg vil ha det kommer jo selvfølgelig an på pris på delene og frakt, men er interessert ja!
SSM Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Jeg har sakt rundt 8000 for komplett bakstilling med bremser, men siden jeg skal ha de selv så kan jeg gå ned til 5500,- pluss frakta Tror ikke det koster så veldig mye å sende en pall ser du! Men purr på meg på mandag om du ikke får noe svar fra meg, har en tendens til å glemme litt fort
Torminator Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 5500,- for bakstilling uten bremser, pluss mellomaksel altså? Skal minne deg på det dersom jeg ikke hører noe!
SSM Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Med fremste del av mellomaksling ja. Var det billig det? hehehe!
Torminator Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Må bli hele mellomakselen. Har ikke bruk for forreste del uten noe mellom den og diffen! Vilo si det er en grei pris egentlig. 3,2-diffen og resten av bakstillingen er jo ikke like ettertraktet som 3,0-bakstillingen er pga mer omfattende ombygging for å få det til å passe andre E36...
SSM Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 !!!!!!Oppdatert første post med ting som er SOLGT!!!!!
Torminator Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Mellomaksel solgt da? Hele... Eventuellt pris?
SSM Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Den går med bakstillingen regner jeg med! Er vel ikke så lette å få tak i egentlig.
Torminator Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Ok! Er vel ikke så veldig vanskelig å få tak i, men hvis den sendes med bakstillinga så er det ingenting å gjøre med det! Du får heller si ifra hvis den blir avglemt!
SSM Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 !!!Bakstilling og forrstilling blir IKKE solgt med karosseriet alikevel!!!
Bimma /// Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Alt av sorte detaljer til tak trekk som sol skjerm handtak lamper osv ,, Pris ?? Dette passer vel sedan ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå