Oil drop man Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Da starter jeg på 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rondell58 Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 da står den fint der den står.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Ja,men da har du sikkert en formening om hva du skal ha igjen for den....det er litt vanskelig når du ikke kommer med prisantydning,men men,du får ha lykke til med salget,jeg foretrekker å kjøpe ting med prislapp...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rondell58 Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Bilen blir ikke solgt under 7000 å da har jeg allerede tapt MASSE på bilen med tanke på det jeg ga for bilen jeg bytten den i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 At du har tapt MASSE på bilen er vel ene og alene din feil....jeg vil ikke betale for det,men fra spøk til alvor,7000,- eller mere synes jeg,etter bildene å dømme er for mye,da tenker jeg på km.stand,skader,skyldig årsavg. og avskiltningsgebyr+ at den må på PKK for å få igjen skilter...og det kan jo også bli noe påkost av.....Lykke til med salget..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rondell58 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Okay.. Kom me ett bedre bud enn 2000 kr, så ska i tenke på de.. Men sideskjørta e vist ikje der lenger dei he blitt stjåle iløpet av uka som har vert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Okay.. Kom me ett bedre bud enn 2000 kr, så ska i tenke på de.. Men sideskjørta e vist ikje der lenger dei he blitt stjåle iløpet av uka som har vert.. Beklager,men tror jeg leter videre etter ett bedre eksemplar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg