GiljeN Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Tenkte jeg skulle ha sprut på m30. men lurer i grunn på hva som må til me tanke på og montere ms 2 sprut. vett dette er det beste i verden. men tanken i første omgang er ikke og lade noe mer en 0.6 - 0.7. er i grunn helt blank på sprut og tenke at det er greit og begynne me for og bli litt kjent me det. tenkte og handle fra http://www.diyautotune.com/ Lurer i grunn på. Hva trenger jeg ? hvordan fyngerer det me trigger osv ? tenning? Dyser bør jeg bruke ? Generel info igrunn... Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg kjøpte nettopp denne til min m20b25 turbo http://www.diyautotune.com/catalog/-c-7 ... 52ee40666a. Denne må du lodde selv men har du litt kunnskaper er det ikke så vanskelig. Jeg trengte ikke noe mer en selve boksen å den plugges inn der hjernen skal være. enkelt å greit, å ikke minst veldig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 fant ikke slikt til min bil men vuderer bare et slikt "komplett kit" og ledningsmatte.. hva annet trenger jeg av sensorer osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg ville sendt en mail til diyautotune bare for å være sikker på hva du trenger osv. Jeg gjorde det før jeg bestilte. Virker som de har endel peiling Da er du ihvertfall sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 har snakke litt me ann for en stund siden grei kar det men er jævlig dårlig på engelsken hehe Noen andre som har vert borti ms ? evt på m30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 535 fra 89 har "samme" motorsyring som facelift e30 så du kan altså kjøpe motronic 55-pin boksen. alt står på sidene til DIY. Har ikke du en annen, eldre tråd om akkurat det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 jo jeg har lakt en tråd før men fant den ikke igjen.. har fra 90 ja.men hvordan fynker det sprutet i forhold til de andre ? og er det mye arbeid me følere og bygge om osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Hei Slenger ut en link til MS forum i sverige, her får du nok noen gode svar http://megasquirt.se/ Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 jo jeg har lakt en tråd før men fant den ikke igjen.. har fra 90 ja.men hvordan fynker det sprutet i forhold til de andre ? og er det mye arbeid me følere og bygge om osv? Hvilke andre? Uansett det står alt som.må gjøres. Du må ha iat og tps sensor ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 jo jeg har lakt en tråd før men fant den ikke igjen.. har fra 90 ja.men hvordan fynker det sprutet i forhold til de andre ? og er det mye arbeid me følere og bygge om osv? Hvilke andre? Uansett det står alt som.må gjøres. Du må ha iat og tps sensor ekstra Tenker da på komplett MS2. bare boksen og en lednings matte. og en iat og tps sensor ? må jeg gjøre någe me veivhjulet og det tenning styret ? bruke vanlig coil osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 du kan bruke alle sensorer motoren har fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 takk for nyttig informasjon til nå vil jeg greie og kjøre bilen på et grun map på ms sprut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 så lenge bilen starter og går greier du jo å kjøre den ja. vet ikke om jeg missforsto spørsmålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 tenker på om det ligger inne noe grunn map som jeg kan kjøre på før jeg får noen til å mappe den på benk er vell et sprut de fleste som mapper kjenner noe lunde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 sorry for att jeg låner tråden og spør et sikkert helt dumt spørsmål.. men er det sånn att du bytter ut org hjerna med ms hjerne, og lamda med bredbåndlamda og ellers bruker stort sett orginalt ledningsnett, sånn til dyser osv? for en kompis kobla opp på en audi, han la opp ledninger fra msen til dyser, bensinpumpe og alt selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå