Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sett med uoriginale baklykter,kan beskrives som rød/sort smoke klarglass.

Litt lakkstøv på venstre side,ingen betydning. Ellers som nye omtrent.

Har også et sett med klarglass grøftelykter,pene og hele.

Har en tendens til å dugge ved bilvask,kan sannsynligvis ordnes med litt tetningsstoff.

selges for 400,-+frakt

Lyktene ser du på bildene av bilen min nedenfor. Kan nevnes at denne bilen skal hugges før mars,

kan vurdere å selge deler av den,bare å spørre.

b4dhdjsro5hlnud7m7rb.jpg

mvz1uwhhf2t7l8ik4b7c.jpg

Skrevet

Litt off topic :D Hvor er det bilen står på øverste bildet? Så ut som en himla fin vei :D Btw de baklyktene er etter min mening de fineste til e34 ;) Har planer om å sote mine slikt som dine er ;)

Skrevet

Var selv i Trollstigen sist sommer. Fikk knipsa noen fine bilder av bilen min der :) knallplass. :)

hva er prisen på baklyktene?

Skrevet

det er Sebring bakpotte®,men den har gåen innmat+rustet hull.

Der e bare heilt vanlig stoffinteriør som er rimelig slitt,omtrent null utstyr på denne bilen.

baklyktene går for 700,-+frakt

Skrevet

nyrene er ikke svarte,de er bare lakket og har begynt å flasse nå.

Ser ut som der e litt interresse for andre deler også,skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen slik den er nå. Den har vært i bruk ganske mye siden de bildene over for å si det sånn.

• 2 weeks later...
Skrevet
heihei, skal du ha mye for hele bila di??

for å si det sånn så var jeg opprinnelig ikke tenkt å selge den hel,men har begynt å vurdere det nå siden jeg fikk tak i ny bruksbil nettopp.

Kommer til å legge ut egen annonse her inne om det blir komplett salg,har ikke hatt sjans

til å få tatt noen nye bilder av den enda heller.

Skrevet
grøftisen i posten for 400 + frakt??

hvor i landet skal de da sendes? har en til som er interressert,men kan gi beskjed

om han har ombestemt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...