olew Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Har et sett med uoriginale baklykter,kan beskrives som rød/sort smoke klarglass. Litt lakkstøv på venstre side,ingen betydning. Ellers som nye omtrent. Har også et sett med klarglass grøftelykter,pene og hele. Har en tendens til å dugge ved bilvask,kan sannsynligvis ordnes med litt tetningsstoff. selges for 400,-+frakt Lyktene ser du på bildene av bilen min nedenfor. Kan nevnes at denne bilen skal hugges før mars, kan vurdere å selge deler av den,bare å spørre.
Julianv Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Litt off topic Hvor er det bilen står på øverste bildet? Så ut som en himla fin vei Btw de baklyktene er etter min mening de fineste til e34 Har planer om å sote mine slikt som dine er
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Var selv i Trollstigen sist sommer. Fikk knipsa noen fine bilder av bilen min der knallplass. hva er prisen på baklyktene?
lloydsb Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 åssen eksos er det? skinn interiør? pris får baklyktene? solgt
olew Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 det er Sebring bakpotte®,men den har gåen innmat+rustet hull. Der e bare heilt vanlig stoffinteriør som er rimelig slitt,omtrent null utstyr på denne bilen. baklyktene går for 700,-+frakt
olew Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 nyrene er ikke svarte,de er bare lakket og har begynt å flasse nå. Ser ut som der e litt interresse for andre deler også,skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen slik den er nå. Den har vært i bruk ganske mye siden de bildene over for å si det sånn.
olew Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 heihei, skal du ha mye for hele bila di?? for å si det sånn så var jeg opprinnelig ikke tenkt å selge den hel,men har begynt å vurdere det nå siden jeg fikk tak i ny bruksbil nettopp. Kommer til å legge ut egen annonse her inne om det blir komplett salg,har ikke hatt sjans til å få tatt noen nye bilder av den enda heller.
olew Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 grøftisen i posten for 400 + frakt?? hvor i landet skal de da sendes? har en til som er interressert,men kan gi beskjed om han har ombestemt seg.
Bimmere39 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 hvis du selger grøfte lysene for 300 så sende meg dem i dag da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå