Zun Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Hehe, ja blir vel godt å få sett den igjen tenker jeg pitstop Og takk for de bildene der, veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ble en 2.plass på Meg igår i BMW klassen...Ble skikkelig overrasket selv... du gikk tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Det var jo veldig artig Ja måtte dra litt tidlig, forsvant vel rundt halv fire. Hvem tok 1. og 3.plassen? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Den røde Automote E46 som stod ved deg...tok 1.plassn...så var det en E30 som to 3.pl...ikke sikker på hvilken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 er du på plass på Lørdag? tenkte meg oppover en tur jeg å...du får holde av en plass ved sidn av deg i White Area hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Testa fleecejakka før vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Begynner å nærme seg vår nå, blir godt å få bilen ut på veien igjen Legger ved et par stemningsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå