Bimmerhansen Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Den kledde felgene ja takk for det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Syns den på bilde B var mye tøffere! Kjør øyelokk på den, den kler det jævli bra! det er vell helt fanger?? å gidder ikke lakere opp igjen en ny fanger med tanke på tåkelys, gitter og PDC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvordan farge er det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Stilig 1'er, gratulerer! Ser denne har det riktige utstyret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hvordan farge er det på denne? litt usikker på hva den heter.. men mener det var monacoblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Stilig 1'er, gratulerer! Ser denne har det riktige utstyret også. takk fro det.. ja er en del duppedingser:D fant ut av høyrespeilet mitt automatisk vinkler seg nedover når man rygger å det var litt kult:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Stilig 1'er, gratulerer! Ser denne har det riktige utstyret også. takk fro det.. ja er en del duppedingser:D fant ut av høyrespeilet mitt automatisk vinkler seg nedover når man rygger å det var litt kult:D Den funksjonen kan du skru av/på med L/R knappen til speilinstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Stilig 1'er, gratulerer! Ser denne har det riktige utstyret også. takk fro det.. ja er en del duppedingser:D fant ut av høyrespeilet mitt automatisk vinkler seg nedover når man rygger å det var litt kult:D Den funksjonen kan du skru av/på med L/R knappen til speilinstillingen. kult: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Her kommer noen nye bilder. Tok en liten vårshining og bygde om eksos`n med det samme jeg var i gang.. Tok også av skliplata under bilen og gjorde skikkelig rent. Og byttet de orginale gule pærene i "angeleye`sa" til hvite som matcher xenonlysene samt led skiltlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Som dere ser en bakpotta veldig skakk på bildet.. det har jeg fikset nå så nå passer den perfekt i det orginale hullet i bakfangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå