316 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Bilen min sto i garasjen i 3 uker i strekk uten å gå en meter under den ekstreme kuldeperioden vi hadde for et par uker siden. Til min rimelige store frustrasjon var garasjengulvet fult av kjøleveske da jeg kom hjem fra jobb. I dag hadde jeg bilen på verksted... Hele anlegget ble trykkprøvd uten å finne så mye som en dråpe lekkasje. Bilen sto inne på verksted og gikk en time uten at den verken ble for varm eller lakk en dråpe. Konklusjonen (fra mekanikeren) ble dermed at metallet hadde forandret seg da det ble over 30 minus og at det dermed hadde piplet ut kjøleveske på grunn av det, ved klemmer osv... Har dere vært borti lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Tja, fikk snedige lekkasjer på M52'n etter den harde kuldeperioden. O- ring og andre gummipakninger fikk litt problemer med å holde tett. Dette gjaldt olje, og ikke vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Holder hvertfall en knapp på konklusjonen foreløbig. Er merkelig at det plutselig er tett ved -9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder87 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 det er faktisk mulig ja at stålet krymper så mye at det blir en lekasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå