Magg0 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Hei, Nå har det hopet seg opp noen spørsmål jeg håper noen her inne har svar på. Setter pris på alt av svar 1. Vil et E36 Sedan panser passe på en Coupè? [Panseret jeg har nå er bulkete og jævlig etter at det fløy opp i ruta på E18.] 2. Kan jeg kjøre en diagnose på et hvilket som helst verksted? og er det dyrt? [Tenker på ABS lampen min som lyser] 2. Leste at det kan være noe feil med ABS reelet. Er den i sikringsboksen eller ligger den et annet sted? Er det noe man kan kjøpe på en vanlig bensinstasjon? 4. Hva er denne ledningen til? 5. Er det bare frontfanger og grillramme jeg trenger for å få denne fronten fin igjen?
Lars89 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Sedan panser vil ikke passe på Coupe Du kan få lest av feilkoder på de aller fleste verksteder. Pris varerer veldig. Typisk 4-800, mens BMW tar gjerne over 1000...
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Ser ut som du KUN trenger fanger og grillramme ja Så den der er ikke noe problem å få fin igjen
LianLi Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 4: Det er en utetemperaturføler. Om denne ikke fungerer eller har brudd noe sted vil temperaturen din vise -37. Gjør den hvertfall hos meg.
Lars89 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Utetempføleren kan også vise feil verdier hvis den er gåen. Min viser 20+ selv om det er 5-...
Magg0 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Tusen takk for raske svar 4: Det er en utetemperaturføler.Om denne ikke fungerer eller har brudd noe sted vil temperaturen din vise -37. Gjør den hvertfall hos meg. Jeg har det også slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå