tarjei bmw Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 hei. selger e34'n min til fordel for nyere bil. god bil som gikk godt. motor er i topp form. det som må gjøres med den er å lakkere den. har kjøpt inn 3,5 liter med delfingrau lakk til den nå fra bmw. orginale m5 felger sorte de lykter hella vinge xenon m5 intriør i sort skinn motor er trimma og overhala m5 frontfanger brembo bremser fremme ++ km stand på bilen er 300 000. forrige eiger har bytta motor og gjort det meste med bilen. ny motor skal ha gått 160. dette er en orginal 525. kom med bud. 45 000. kan byttes i nyere bmw eller e30. flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Nyere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 siste er nytt. bilen er levert til lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andusy Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 vik i sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda crx Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 prisen er fortsatt det samme selvom bilen er nylakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 nei. vertfall ha 55 da jeg er ferdig. tror jeg beholder den til den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Hvilken modell er det? EU-ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 91-92 mener eg det var. eu ok til august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Nyere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 ikke solgt men har 3 stk som jeg skal kontakte viss den skal selges. får den igjen fra lakkering søndag/ mandag så da begynner monteringa. så kan hende jeg beholder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Er int. så gi meg gjerne svar hvis den skal selges:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 e30 i inbytte er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 E30 325i 2 dørs? 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå