Nagin Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Har ett par frontlykter som bare ligger her. Sto på bil i ett par uker før dem blei plukka av igjenn så lyktene fremstår da som nye. null steinsprut etc med andre ord. hovedlykt og blinklys i ett. "onepiece" eller hva man nå skal kalle det. BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Hvilken pris tenkte du? Og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hvilken pris tenkte du? Og hvor holder du til? Mjah, vanskelig og si en pris. vet ikke hva dem er verdt. koster vell nye 3000, skal ikke ha det selvføgeli da dem er "brukt". Open for bud. Holder til i Volda, 1 time sør for Ålesund, Møre Og Romsdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Sånne lykter jeg har lyst på til min bil, men med tanke på fraktkostnader får jeg nok ikke råd denne mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg springer ikke akkurat på postkontoret med dem haster ikke for min del. så dem ligger jo her. kan vell nemmnest det er led-blinklys, blinker pent det for og si det sånn reele til dette følger da selvsagt med. AE lyser kanskje litt svakt på dagtid, men ser bra ut i mørket. Bra kjørelys, slår orginal lyktene når det gjelder sikt synst jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 hvordan er parklys konakten? må dette kobles om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 hvordan er parklys konakten? må dette kobles om? Oy. nå spurte du vanskli det husker jeg faktisk ikke mener det er noe som må kobles, men dette er plug n play omtrent. noen andre som vet ? kan ta en titt på dem imorgen om jeg husker det da jeg har dem i nærheten av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 800+ frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 800+ frakt. Heh,nei. da kan dem ligge her til utstilling heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Kan gji deg 1200, henter dem da i dag? vist det funker for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå